腦場尋寶記! 激平卡仔‧USB 手指清貨尾

| Ringo | 10-06-2019 18:29 | |
腦場尋寶記!  激平卡仔‧USB 手指清貨尾

逛腦場的樂趣,不止於看看剛到貨的新產品,偶爾發現「騎呢」產品,又或者超平價「貨尾」,不亦樂乎也。今次 ezone.hk 記者於黃金某店,發現一批日版 USB 手指與「卡仔」,64GB microSD 叫價僅 $55,64GB USB 手指或 SDXC 記憶卡同樣售 $59,128GB 則叫價 $99 至 $109,比市價便宜數元至十多元不等。這批產品牌子,包括:ADATA、Buffalo、Elecom、RiDATA、Toshiba 等,全部採用日本版包裝,但留意的是,產品只有 3 個月保用,大家需要自行衡量保養風險。

腦場尋寶記!  激平卡仔‧USB 手指清貨尾

腦場尋寶記!  激平卡仔‧USB 手指清貨尾

查詢:Fine Up

【相關報道】

【相關報道】

Source:ezone.hk

--------
又係時候喺 e-brand awards(e-世代品牌大獎)度投你心中最愛電子品牌一票喇,快啲去 ebrandawards.hk 啦 !! 投完票仲有機會得到超市禮券!

Page 1 of 12