巴士都遇上「撞車黨」?網民嘲:P 牌撞車黨(有片睇)

| shiuhk | 10-06-2019 12:18 | |
巴士都遇上「撞車黨」?網民嘲:P 牌撞車黨(有片睇)

靠「扮撞車」詐騙的撞車黨、碰瓷黨在内地十分常見,近年亦已經殺入香港。幸好很多車主為了保障自己都裝了車 Cam,所以不至於這麽容易遭受詐騙。沒想到,近日竟然有超大膽的撞車黨向巴士埋手,情況認真驚險!

【相關報道】

【相關報道】

從車 Cam 片段可以見到,巴士由窩打老道左轉入亞皆老街。突然,遠處一名在行人路上的白衣男子突然跑出馬路,並直線跑向快速行駛的巴士。幸好女司機及時反應過來收制沒有撞上去,否則不堪設想。大家從車 Cam 就能感受到司機的憤怒,她即時大叫:「嘩!有冇搞錯啊!」然後落車叫男子:「你唔好走啊!」帖文最後補充:「撞車黨出沒注意」、「原來喺條傻人」。

巴士都遇上「撞車黨」?網民嘲:P 牌撞車黨(有片睇)
撞車黨向巴士埋手?認真玩命!

網民一邊大讚司機反應快,另一邊嘲笑「撞車黨」不夠專業:「佢真係想尋死多過似扼錢」、「巴士叔叔應該報警」、「呢個位無得過馬路,搵位撞都搵個好位丫大佬」、「 練習緊?」、「大陸來港搵食,唔識呢部係巴士」、「巴士都博,唔係掛?」、「佢想見上帝,送佢一程啦」、「比大啲油」、「有進步,搵巴士撞,建議下次搵泥鬼撞」、「如果車上有人因為咁而受傷,佢就慢慢受」、「撞開佢,送佢入醫院麻」、「都唔知話你無知定白痴」、「只要係香港人都應該知,巴士發生交通意外,一定唔會私了」、「P 牌新手撞車黨?」、「遲早弄假成真」、「有晒片,政府應該修例重判呢班垃圾」、「係咪覺得撞埋去,架巴士會凹,而個人會無事?」、「巴士司機訓練有數」、「又係啲內地專才」、「呢個女司機反應都唔錯」、「 特首話包容」、「佢可能真係想死,或者想挑戰下大公司啲法律顧問」

【相關報道】

【相關報道】

Source:馬路的事討論區

Page 1 of 13