食環深水涉執法老翁跪地求饒 20 分鐘!網民質疑「大媽唱歌收錢又唔捉」

| Siu Yeung | 06-06-2019 18:54 | |
食環深水涉執法老翁跪地求饒 20 分鐘!網民質疑「大媽唱歌收錢又唔捉」

昨日(6 月 5 日)鄭松泰上傳了多相片及影片,據悉有食環署人員昨日(5日)下午近 5 時到深水涉執法,票控一名年長的男小販。期間小販跪地求饒近 20 分鐘,稱「以後我唔敢啦!」相片及影片今日再被分享到不同的 Facebook 群組,隨即惹來網民熱議,不少人都對老翁表示同情,並質疑食環署選擇性執法。

【網絡熱話】

據影片及相片,事件在汝州街及桂林街一帶發生,當時有一名老小販在擺賣,被食環署票控。期間小販跪求 20 幾分鐘,冀食環署職員放他一馬。小販管理主任則勸說:「小心整親,點都要等差人嚟,你都要聽差人講,所有嘢都要等差人來處理,唔係淨係咁可以處理到,對唔住喇真係,我哋會同差人溝通。」

食環深水涉執法老翁跪地求饒 20 分鐘!網民質疑「大媽唱歌收錢又唔捉」

期間引來大批途人圍觀,有人看不過眼,斥責「佢又唔係打你哋,唔使拖啦,陣間你扭親佢手腳呀!」而食環人員則回應稱「我抆住佢咋」。最後小販被食環署拖走,再被警察送上救護車。鄭松泰表示:「這是深水埗的常態,好多香港人只係想要一次機會,可以安居樂業的機會。」

至於網民方面,大部份都同情小販,並質疑食環署選擇性執法,留言包括:「如果喺大陸人,就叫佢走。香港人?梗係蝦啦」、「上水班大陸水貨客唔會捉,南亞人擺街賣嘢唔敢捉」、「大媽唱歌收錢你又唔捉?人地自力更生你就捉人,乜嘢世界?」等。不過,亦有網民認為小販的確阻街:「我係嗰度住咁耐,講真,啲小販霸埋條馬路嚟擺賣,本身半條行人路無得行,小販霸埋馬路,搞到人車爭路更嚴重。你哋睇小販可憐,殊不知俾佢哋霸佔空閒嘅居民平日有幾危險。」

【網絡熱話】

【網絡熱話】

Source:Chung-Tai Cheng 鄭松泰巴打絲打 Facebook Club

Page 1 of 13