港鐵 3 車站設置斟水機!網民笑:小心遊客屙尿洗腳

| shiuhk | 03-06-2019 19:06 | |
港鐵 3 車站設置斟水機!網民笑:小心遊客屙尿洗腳

爲了環保走塑減廢,不少公司都開始在街上放置「斟水機」、「補水站」等。而港鐵都「跟隊」,在 3 個地鐵站的非付費區域放置能任意使用的斟水機,有需要的乘客只要自備容器就能輕鬆裝水!

【相關報道】

【相關報道】

港鐵近日在 Facebook 專頁表示,最新一部斟水機已經設置在太子站車站大堂的非付費區,近 A 出口的位置。大家只要自備容器並放在水機的紅色圓點上,拉開上方手製就能斟凍水。由於近出水口的位置有一塊白色牌擋住,所以應該不會出現有人用口飲水的情況。除了太子站外,荃灣站、東涌站亦同樣增設了斟水機。

港鐵 3 車站設置斟水機!網民笑:小心遊客屙尿洗腳
港鐵在非付費區設置斟水機,大家贊成嗎?

有網民大讚此舉,留言說:「Wonderful news」、「人人講緊走膠的時候,裝水機就係做實事推動,十分值得讚賞」、「總算做番一點正確的事情」、「我支持港鐵有水機」、「喺香港地唔買膠樽水就無乾淨水飲嘅謬誤係時候要撥亂反正」然而亦有網民就質疑衛生等疑慮,指出:「有無考慮到個酌水出囗長期暴露人來人往的大堂,會感染好多灰塵及細菌?」、「我想問定幾耐會換次濾芯同洗機?」、「呢啲咁講求個人操守、自律、公德心等等先至保持到衛生嘅嘢,有啲難度」。

另外,有網民亦擔心有遊客會不守規矩,嘲說:「小心啲人拎黎洗手」、「自備容器?啲人咪直接用口飲囉」、「洗手洗腳漱口吐痰,更甚者抱住小孩大小二便都有」、「可以瘋狂洗腳」、「呢個係國內同胞自助洗腳機,嚇我唔到嘅」、「直覺話我知中國細路會係個度屙尿」、「唔好比我批中,啲人會用黎洗手漱口」、「搵職員企喺度睇水機,免大陸嗰啲真喺屙尿落去」大家又怎樣看呢?

【相關報道】

【相關報道】

Source:MTR

Page 1 of 14