巴打分享「入讀 Band 3 中學無前途」經歷!網民反對:不知幾嘆

| 柔之拔 | 31-05-2019 03:26 | |
巴打分享「入讀 Band 3 中學無前途」經歷!網民反對:不知幾嘆

香港中學有所謂的 Banding 等級制度概念,全港逾 470 間中學被坊間按中一收生成績分為 Band 1、Band 2、Band 3 共三個等級。學生考進最低的 Band 3 等級學校,是否「人生已完」?獲 Band 1 學校取錄就肯定前途一片光明?關於這個課題,近日成為了網上熱話,不少網民感慨,入讀 Band 3 學校多半沒有好結果。

老師教到心淡

聲稱曾就讀 Band 3 學校,現正攻讀碩士的網民「金城薑」,日前在 LIHKG 討論區發表一篇題為「d 人話入左 band3 中學無前途其實係真...」的帖子,分享親身經歷。他指 Band 3 學校裡的學生只顧玩樂,荒廢學業;僅有幾個所謂最叻的學生「會久唔久望下書。老師教到心淡,佢有佢講,你有你玩。」

大學取錄 寥寥無幾

Band 3 學生考 DSE,成績如何?樓主稱:「有 80% 既人都係拎唔到 5 條 2,99% 既人係拎唔到 3322。」Band 3 學校培育出來的學生,有多少個能夠大學畢業?樓主:「當計埋 asso/HD 駁上去所謂 degree,有 degree 既人加埋兩隻手都數都曬。」




那些未能繼續升學的 Band 3 學生,有何發展?樓主表示:「入黑社會既入黑社會,倫敦金既倫敦金,跟車送貨既跟車,叻少少個 d 考到個警隊入境等紀錄部隊。個個都做社會最低下階層職業。」

樓主總結:「唔同以前 80 年代,依家冇學歷,叻極有限。係有 d band3 出身既讀書讀到好叻,不過加埋佔全香港學生都唔知有冇 1%,所以你話,入到 band3 中學係唔係已經打定輸數冇前途。」

網民:「公屋 Band3 先係賤過地底泥」

截稿前,帖子贏得 1,562 個正評,73 個負評。不少網民紛紛讚好,踴躍留言。有網民直指:「前題係班 Band-3 _ 係智力低過人(文字經過處理)」、「入得 Band-3 都知係同成班低智力生物一齊共存啦!利申 以前 Band-1 學校」、「老師廢同學廢配套廢」、「公屋 Band3 先係賤過地底泥」。

有聲稱曾在 Band3 學校工作的網民分享:「校友會班舊生幹事,兩個骨幹一個係差佬散仔,另一個係空姐,已經吹到傑出校友咁」。有網民直斥 Band 3 學校學生的價值觀好有問題:「好似全部都生蕃屋企無人教咁,大個左搵雞碎咁多 all in 去旅行,等比人_出就簽名結婚(文字經過處理),酒都無錢擺,人生已完!」

讀 Band 3 好處多?

但有網民反對,認為做 Band 3 學生好處多:「做啲藍領 real shit 工隨時開心過做成世白領面具人」、「溝 mk 妹、考警察、拎公屋,不知幾嘆」。有網民表示:「分 5band 變分 3band, 其實 band3 頭同尾都可以差好遠」,有網民回應:「自欺欺人」。

【精選消息】

【精選消息】

Source:LIHKG討論區

Page 1 of 12