家長港鐵遇自閉童直指對方白痴!網民嘆:無知好可怕

| TT | 30-05-2019 16:11 | |
家長港鐵遇自閉童直指對方白痴!網民嘆:無知好可怕

正所謂「童言無忌」,有些說話從小朋友口中說出,大家或許會包容一下,但同樣的說話若從大人的口裡說出來,帶出的訊息就截然不同了。有網民在「生仔要考牌系列」Facebook 群組中分享自己早前乘搭港鐵時,遇到無知的家長出言侮辱同車內一名疑似患有自閉症的小朋友,更當眾與自己的孩子指對方「痴線」,令樓主不禁反問「媽媽們咁樣教小朋友真係啱咩?」

【相關報導】

樓主稱當時正是放學時間,車廂已經相當擠逼,車上有一名工人姐姐帶著一名疑似患有自閉症的男童,樓主見男童當時不斷咬自己雙手,猜測對方情緒不穩,但亦看出男童很努力在控制情緒,「忍住唔敢大叫,但是都有啲飲泣聲。」而同行的工人姐姐則在旁不斷安慰男童。

不過原本擠擁的車廂,在男童附近就突然變得空曠,其他乘客似乎亦發現到男童有異常的表現,當中有數名帶著子女的媽媽更突然大聲與子女說,「佢肯定痴線㗎,唔好行埋去!」其中有一名年紀較小的小朋友或未明白其母的意思,則大聲地問「咩係痴線?」而其母不但沒有教導小朋友正確的知識,更誇張地恐嚇小朋友「佢一陣就會來打你㗎啦!」,令小朋友們嚇至四散。在旁目睹一切的樓主不禁慨嘆,「我唔係咩聖人,但是眼見喊緊果個男仔只是喊 & 咬自己個手,無傷害任何人,媽媽們咁樣教小朋友真係啱咩?」

家長港鐵遇自閉童直指對方白痴!網民嘆:無知好可怕

不少網民都留言斥該名母親「唔識教仔」並同情該名男童,並留言道:「無知好可怕」、「人哋可能有情緒病,但佢已經控制緊自己,有必要踩一腳嗎?」、「 其實有情緒病的人,絕大多數想傷害的,只是自己!」、「已經唔係要求你幫忙、包容、接納呢類小朋友 ... 但實在冇必要落井下石」。不過亦有網民認民該名母親只是「護子心切」,留言謂:「如果咬自己嗰個細路真係會突然亂咬人會點?將心比己,你出街見到某人行為古怪,你會唔會迴避?會唔會覺得某人痴線?」、「個呀媽咁大聲話人係唔啱,不過你哋一個二個判官冇人係現場根本冇人知當時個細路情況係點,唔該就唔好懶係企係道德高地話人啦!」

家長港鐵遇自閉童直指對方白痴!網民嘆:無知好可怕

【相關報導】

【相關報導】

Source:生仔要考牌系列 @ Facebook

相關文章

Page 1 of 11