主題樂園餐廳要求加飯被拒 師奶投訴兼詛咒職員:小心俾雷劈!

| TT | 29-05-2019 14:12 | |
主題樂園餐廳要求加飯被拒  師奶投訴兼詛咒職員:小心俾雷劈!

普遍餐廳食品的份量都足夠一般人的食量,不過有時遇上食量比較大的客人時,部份連鎖快餐店會有為客人免費加飯的「德政」 ,但並非所有餐廳也有提供!早前,有網民在 Facebook 專頁「西客之道」內分享自己於香港某主題樂園內,遇上一個師奶「老奉」要求餐廳為自己「加飯」的經歷,當職員善意向她解釋公司不容許「加飯」時,師奶更惡言相向,令該名網民忍不住歎「客人都被縱壞晒!」

【相關報導】

該名網民當時正於主題樂園內的快餐店排隊點餐,而排在他前面的正是該名無理取鬧的師奶,網民稱該師奶點餐途中突然大聲向職員要求「加飯」,但當職員指公司不提供「加飯」的服務時,師奶馬上反駁其他連鎖快餐店均可「加飯」,為何這間餐廳卻不容許「加飯」,職員續耐心地解釋指「每間公司政策唔同,人地有唔等於我地有。」師奶再次反駁,「點解你公司咁垃圾架,加個飯都冇」。

當職員好心建議對方「唔夠食的話,可以加錢試下啲小食」,但對方毫不領情,更惡言相向指「你係咪想俾我 X 你」,之後更揚言要投訴該名職員,而職員只能無奈地回應「呢個就我個名,記得投訴喎。重有小姐麻煩盡快點餐,後面仲有好多人排隊。」最後該名師奶見自己要求被拒,所以點餐後深深不忿地詛咒職員「加個飯你都唔得,你因住俾雷劈,下世落十八層地獄!」

此帖一出,引來不少網民批判該名無理師奶,「為咗『你個加飯』俾雷劈,你當雷公好得閒」、「最憎啲客開口埋口就人地乜乜乜,人哋係人哋,我哋係我哋,俾雷劈 ? 」、「真係慘,為咗啖飯,做咁多衰嘢,自己人格連幾十蚊都唔值。」、「為咗個加飯,可以去到幾盡」、「哦,咁你去個啲快餐到食啦,謝謝!」

主題樂園餐廳要求加飯被拒  師奶投訴兼詛咒職員:小心俾雷劈!
網民留言

【相關報導】

【相關報導】

Source:西客之道 @ Facebook

Page 1 of 13