港爸快餐店點餐拒即時付款!辯稱「照顧小朋友」兼鬧經理:你等收律師信

| TT | 28-05-2019 15:33 | |
港爸快餐店點餐拒即時付款!辯稱「照顧小朋友」兼鬧經理:你等收律師信

香港不少快餐店,都是先付款後送餐,但一名在快餐店任職服務員的網民,在 Facebook「西客之道」群組內分享自己遇過有港爸稱要照顧小朋友,而拒絕先付款。該食客之後被經理一句寸爆後,直指會出律師信投訴經理。但事發至今已半年,樓主稱店鋪仍未收到律師信,故投稿至群組欲詢問該名港爸「係咪寄失咗封信。」

【相關報導】

樓主稱自己任職的快餐店之模式,是先點餐,然後由食客自行取餐到收銀台付款。事發當日,港爸一家 4 口到快餐店用餐,一開始港爸與太太先點餐,之後太太便帶同 2 名小朋友到店內就坐,剩下港爸 1 人取餐,他們一共點了 3 份食物,共需 2 個托盤,而港爸取餐後,便想直接走回座位,並無付款的意欲。樓主見狀便馬上提醒對方「唔好意思啊,要先打單比錢,才拎返坐位」,港爸聞言大怒,大聲地指「你睇唔睇到我有 2 個小朋友架,係咪而家拎左返位先都唔比啊,我又唔係唔比錢,你咩態度啊!」之後樓主的經理看不過眼便開口指:「先生,你去超市買野,試下拎晒啲野返屋企先,同個收銀講你要照顧小朋友無手,你又唔係唔比錢,睇下人地會點!」港爸見自己理虧但仍「拎尾彩」向經理指「你等收律師信啦」,不過樓主指事發至今已有半年,但店鋪仍未收到相關的律師信,懷疑該封律師信「寄失咗」,暗寸該名港爸。

不少網民都留言大讚經理「好波」並嘲笑港爸,「個個都以為出律師信好威咁」、「家下律師真係泛濫到咁?乜都可以出律師信」、「又講律師信,都話左岀律師信要二千幾蚊咯,岀左又唔係告,只係有位律師幫你用英文傳達左你嘅不滿」,更有網民指港爸教壞小朋友,「身教好緊要!連出街食飯跟餐廳 規矩都唔識就咪學人帶小朋友出街食啦!教壞哂!」

港爸快餐店點餐拒即時付款!辯稱「照顧小朋友」兼鬧經理:你等收律師信
網民留言

【相關報導】

【相關報導】

Source:西客之道@Fb
Photo:經濟日報圖片(示意圖)

Page 1 of 14