碩士巴打與女友因儲錢問題吵架!悲嘆:窮 L 真係唔好學人拍拖

| TT | 24-05-2019 19:01 | |
碩士巴打與女友因儲錢問題吵架!悲嘆:窮 L 真係唔好學人拍拖

不少人都認為男人要有樓有車才嫁得過,但香港樓價持續高企,一般年輕人真的不容易儲錢買樓結婚。那麼難道沒樓沒車就不能結婚了嗎?一名剛讀完碩士的巴打,在網上討論區大嘆自己與女朋友因儲錢的問題大吵一架,繼而感歎「窮 L 真係唔好學人拍拖!」

【相關報導】

該名碩士剛畢業的巴打指自己今年 30 歲左右,有一名比自己大 4 歲、任職專業人士的高收入女友,而自己則只是一個剛碩士畢業,月薪只有 21K 的普通男人。巴打續稱自己與女友剛好交往了半年,二人在這段期間相處一直有少少問題,女方的脾氣非常不好,時不時便會生氣,而巴打更直言「差唔多一星期(嬲) 4 到 5 次,次次都要我氹好耐先好返」,但巴打卻認為這樣是情趣,對兩人關系並不影響。

直至近來兩人說起結婚的話題,巴打指自己其實都到達適婚年齡,而且覺得女朋友「除咗成日發脾氣外,都係好女人黎嘅」,所以便與女方表明「想結婚」,不過要計劃和儲錢,誰料,女朋友馬上提議二人開一個聯名戶口儲錢,每人每個月存入一半的工資,用作日後結婚之用,但女方見樓主聞言後並無太大反應,便續問「你而家有幾多積蓄,打算一個月儲幾多咁。」

樓主當時心感不妙,心想自己不是出身於富貴家庭,年輕時亦不勤奮,讀不成大學,要自資報讀副學士、學士課程,當時已欠下一筆債,到畢業初入職場,工資不單不高,還要還學債,當中更有一半工資要用作家用,所以每個月都儲不了很多錢。雖然之後樓主發奮決定報讀碩士,增值自己,所以將自己的積蓄都投資到報讀碩士上。當女友問他有多少積蓄時,樓主直言「我真啞 X 咗!」

女友見樓主不出聲便激動地表示「吓!你唔係想講你冇儲錢啊?咁講咩結婚啊?」之後樓主欲向女友解釋自己現時的情況,但女友只聽一半又開始發脾氣,「冇錢拍咩拖,結咩婚啊?冇資格囉!」然後就轉身離去,直到樓主發帖當天,兩人亦無再聯系,令樓主不禁感歎「窮 L 真係唔好學人拍拖,因為會比港女嫌你冇資格!」

不少網民對樓主的遭遇深感同情,同時亦理性地提醒樓主,「30 頭 50 萬都拎唔出真係唔好諗結婚」、「又唔怪得佢,女人去到 30 中未嫁其實已經好驚,佢爆 seed 未必係發你脾氣,可能係覺得自己又嫁唔出」、「樓主唔好阻住人啦」、「佢自己都有個心態係知自己年紀,最大目的係為結婚,唔係窮 L 唔好拍拖嘅, 係唔好同呢啲趕住嫁嘅人拍!」

碩士巴打與女友因儲錢問題吵架!悲嘆:窮 L 真係唔好學人拍拖
網民留言

【相關報導】

【相關報導】

Source:連登討論區

Page 1 of 14