月入 $68K「中佬」工程師列 4 擇偶條件!網民不解找不到女友:你要求好高?

| 柔之拔 | 24-05-2019 14:07 | |
月入 $68K「中佬」工程師列 4 擇偶條件!網民不解找不到女友:你要求好高?

各位香港女士注意,高薪厚職工程師大叔發帖公開求偶!網民「39882888」日前在香港討論區發帖,題為「工程中佬,有中女要嗎?」。樓主在帖子自我剖白,又列出 4 個擇偶條件,希望能覓到「中女」女友,組織二人世界幸福小家庭。

42 歲有私樓 

樓主在帖子自我剖白:「男 42 歲,身高 161CM,樣一般,有層 510 尺私樓一人自住,職業工程師,月入68K。夢想有個幸福的二人世界小家庭。」

愛運動去旅行

樓主形容自己是個「成熟男」、有 2 次拍拖經驗、性格比較悶、是個「工程宅男」;喜歡行山,有做運動,一年最少去 5 次旅行。

工程師大叔公開列出 4 個擇偶條件:

  • 想搵一個簡簡單單既中女,
  • 陪我行街,睇戲,食飯,
  • 踩單車,
  • 去旅行係咁簡單。

承諾每月送禮物

工程師在帖子末送彩蛋:「岩時間可以日日接你放工帶你去食飯,一個月準備一個小禮物,大時大節生日送花送貴野甘。」

網民:「好過 IT Manager」

高薪工程師、愛運動去旅行、更有私樓自主。如此「筍盤」,不難吸引網民注目,踴躍討論。截稿前,帖子贏得 12,902 個點擊,185 則回覆。有網民表示:「月入68K 好過乜鬼 IT Manager」,工程師樓主回應:「其實小弟已經去到接近 PM grade, 所以先有呢個 pay。」

有網民不解:「月入 68k... 沟唔到女 ... 你要求好高?」樓主解釋:「單身多年可能習慣左,問題應該出在冇乜點主動。」

有網民好奇:「玩夠 IT 啦?」工程師樓主連忙否認:「唔係玩架,所有都係小弟現時情況,見格離師兄個 post 情況似小弟所以抄左 dd。」 

「我都高過你」

網民甲突破盲腸:「我都高過你」,工程師樓主慨嘆:「至命傷呀,其實我得 54 kg 小型身材」,網民甲鼓勵:「必有人欣賞嘅。」

網民乙質疑:「最鐘意行山, 但就希望搵個陪你行街,睇戲,食飯,踩單車,去旅行的人, 咁大班都幫你唔到喎! 我最鍾意飲酒, 所以去跳茶舞, 想搵個陪我飲酒的人,大班完全幫到手, 你的講法即係去教堂問人過夜幾錢, 然後去新填地街問 d 真愛信唔信耶穌,耶穌我信架, 精工果個嘛.」

不期望女伴一起行山

樓主坦承不期望女友一起行山:「要搵個女朋友陪行山相信遠遠比其他果幾樣難,所以唔 expect 會搵到,行山搵山友。」網民乙狙擊:「咁即係你個人好鍾意安靜的生活, 但就晚晚落 club 希望搵到如意中人。」

【精選消息】

【精選消息】

Source:香港討論區

Page 1 of 14