東京.香港地鐵路線圖設計互換?網民評:各有優點特色

| Siu Yeung | 21-05-2019 19:30 | |
東京.香港地鐵路線圖設計互換?網民評:各有優點特色

港人最熟悉的地鐵路線圖,自然是港鐵,但對日本鐵路的路線圖設計,也應該不會太陌生。多次來港的日本攝影師 Rie Raylie Nishinaka,有一日就忽發奇想,如果東京和香港的地鐵線路圖設計互換,會變成怎樣?於是便造了這張圖,不少網民看到後都覺得有趣,兩種設計亦各有支持者。

【網絡熱話】

早前 Rie Nishinaka 在自己的 facebook 專頁上載了這張圖片,只見東京丸之內線與香港荃灣線的路線圖,兩者互換。「我整下呢幅圖出嚟,淨係玩下㗎啫。呢兩個設計,我覺得各有各好啦。」她接受 ezone.hk 訪問時表示:「由我第一次嚟香港,一直覺得港鐵好似東京 metro。東京 metro 嘅丸之內線係重要路線之一,情況有點像港鐵的荃灣線。加上呢兩條路線都用紅色,我覺得有啲共通點,所以就試試將兩條路線嘅設計互換。」

網民看到圖片後都議論紛紛,兩種設計都各有支持者,喜歡香港設計的表示:「我真係覺得香港地鐵站無論站牌,入口定月台都係亞洲最靚最有特色,而且每個站又唔同色」、「香港 DESIGN 完勝」等,支持日本設計的,則表示:「日本的站有編號 T01、T02、T03… 這個做法很好」、「日本 design 順眼很多」、「個人最欣賞東京 (或者日本) 地鐵指示牌嘅地方,係除咗指出終點站之外,仲會列出沿綫一啲大站,呢樣對遊客真係好有用 」。

【網絡熱話】

【網絡熱話】

Source:Rie Nishinaka -Street Photographer-

相關文章

Page 1 of 11