雲南熱爆粟米田曬到變爆谷田?網民:中國的會爆!

| shiuhk | 21-05-2019 12:50 | |
雲南熱爆粟米田曬到變爆谷田?網民:中國的會爆!

全球暖化的情況一年比一年嚴重,北極近日都已經熱到攝氏 29℃,十分誇張。中國雲南的情況亦差不多,雖然只是 5 月但溫度已經達到 35℃ 以上,而元陽、元江地區溫度甚至高達 40℃,結果當地的粟米田根本頂不住,直接曬成爆谷!

【相關報道】

【相關報道】

昆明廣播電視台日前在微信放出照片。從相片可見,雲南元江一塊粟米田的粟米因爲氣溫太高,結果紛紛「自爆」。粟米粒全部都漲到十分大,愈近上方接近太陽的位置就愈焦黑,似乎變成了爆谷。其實,雲南省於 4 月的平均氣溫為攝氏 20.8℃,部分地區高 2 至 4℃,比往年高。加上降雨量極少,結果變成持續的高溫乾旱的天氣。雲南日前發佈 24 小時高溫黃色預警,溫度上到 40℃ 後就出現了粟米田變「爆谷田」的情況。

雲南熱爆粟米田曬到變爆谷田?網民:中國的會爆!
生粟米曬到變爆谷!想不到粟一燒廣告成真了。

不少網民都好笑留言,說:「粟一燒個廣告」、「煮都慳返,真係節能」、「古語有云:中國的,會爆」、「又係燒粟米咁橋?」、「真正『粟一燒』」、「真係熱到爆菊」、「你無粟米食,食住爆谷先」、「除左講句恭喜都唔知可以講乜」。

亦有網民感嘆氣候變化好恐怖:「工業化帶來氣候反常,仲行唔行落去?」、「天氣反常,農作物失收,苦嘅係當地人。人命嚟,唔好倖災樂禍!」、「草都無得食」、「唔好笑」、「飢荒近了」、「全球天氣反常,只要你係地球人都關你事」、「雲南大自然一定大受影響」只希望農民們能順利渡過吧。

【相關報道】

【相關報道】

Source:觀察者網

Page 1 of 12