小孩打爛花港媽打算扮無事走人?花店職員鬧:你點做人老母

| TT | 17-05-2019 20:10 | |
小孩打爛花港媽打算扮無事走人?花店職員鬧:你點做人老母

帶小孩逛街,一定要告訴他「眼看手別動」這句話,不然很容易引來不必要的損失。一名在植物店任職的網民在 Facebook「西客之道」分享,表示早前一名港媽帶同孩子在他準備開店時到店閒逛,突然樓主聽到「打爛野嘅聲」便心知不妙,再到前面一看,只見到該名孩子一臉驚慌,而其母卻若無其事打算離開,更沒有道歉的意思,令樓主馬上喝止二人,並要求賠償。

【相關報導】

當港媽聽到樓主稱要賠償時,更故作驚訝反問「下?賠?幾錢?」,樓主說出價錢後,港媽更無禮貌地指「你啲垃圾花花墟賣 $15 咋!」便想轉身離去,使樓主不得不直接地指「唔賠就報警!」之後港媽才心不甘情不願地在錢包拿出 $100,期間更一直對樓主進行人身攻擊,令樓主最後不得不反擊,指「收聲啦好心,你個仔睇住你架,你點做人老母,係咪要教佢打爛野唔 say sorry 唔駛賠呀!」,更直指「靠惡係無用架!」

此帖一出,都勾起不少網民小時候的回憶,「細個打爛人地野,阿媽係 X 我先,仲會同店員講 sorry」、「好記得當年我媽帶我去樓下麵包鋪 我多手又要拎 就唔小心整跌左人地十幾個麵包 我媽就即場打我獲金 鋪頭姨姨仲話算啦咁 媽仲話係我利是錢賠返比人 雖然全部都係佢袋」,同時亦有網民大讚樓主,「Good job」、「做得好,身教真係好緊要,希望個小朋友唔好俾佢阿媽教到壞晒」、「應該同小朋友講:你大個唔好學你媽媽咁無禮貌,又無責任心」、「人人都咁教仔,第時咪有無數西客!」

小孩打爛花港媽打算扮無事走人?花店職員鬧:你點做人老母
網民留言

【相關報導】

【相關報導】

Source:西客之道@Fb
Photo:網上圖片(示意圖)

相關文章

Page 1 of 11