OL 食 30 蚊茶餐付「金牛」結帳!苦候 1 小時找續崩潰指:其實我有散紙

| TT | 16-05-2019 13:35 | |
OL 食 30 蚊茶餐付「金牛」結帳!苦候 1 小時找續崩潰指:其實我有散紙

香港有不少小店都會在收銀處寫上「拒收 $500 / $1000」的字句,一來可避免收到假鈔的風險,二來可減少零錢不足的問題。不過近日有在茶餐廳任職的網民在 Facebook「西客之道」專頁投稿,分享有 OL 在其任職的餐廳點了約 $30 的茶餐,但結帳時卻以 $1000 付款,更稱「就係想你找散紙俾我!」最終要苦等了 1 小時後才能拿回 $900 多元的找續,令 OL 一度崩潰指「我返工遲到,我比散紙你埋單啦!」

【相關報導】

樓主指,自己在一家平民餐廳內工作,由於價格實惠,平時很少機會會有客人會以 $500 或 $1000 來支付帳單,所以當該名 OL 拿出 $1000 埋單時,已清楚表示「小姐,有冇細張少少嘅?冇咁多散紙找唔開」,對方卻指「冇喎,我就係想你找散比我呀嘛!」於是樓主便再次指,現在店內沒有足夠的 $100 找續,並問「我找哂 10 蚊紙同 20 蚊紙比你得唔得?」但對方又指「散成咁梗係唔得啦」,所以樓主便再次提議對方「咁你一係放低啲嘢係到抵押,出去唱散完返嚟埋單得唔得」,可惜對方又再次寸爆回應「點解要我放低啲嘢做抵押呀,你地自己出去唱囉,我而家比左 $1000 等住你地找返 900 幾蚊比我呀!」,之後樓主表示「其實我就望到你個銀包入面藍色,緣色,紅色都有嘅,都係要拎張金色出嚟我就唔好怪我地唔客氣啦」,便請同事外出為 OL 唱錢。

如是者,OL 等了 30 分鐘後,已經不耐煩地問「得未呀,你地係咪偷錢架,咁耐嘅」,樓主則解釋由於早上銀行較多人排隊,所以等候時間比較長,並請對方再耐心等待,再過了 15 分鐘後, OL 指自己要趕時間上班,更自爆「其實我有散紙架,我而家就埋單,唔洗唱散好唔好?」,但樓主則以「但我地同事出左仲未返,仲差你 900 幾蚊未找返呀!」為由,要求對方再耐心等待,最終 OL 等了 1 個小時才能從餐廳離開。事後,樓主則稱「希望咁多位貴客要知道舖頭係冇義務去幫各位打散你地啲大紙,一個係咁兩個咁,個個都係咁…係咪各位搞錯左啲咩呢?」

此帖一出,已經引來網民熱論,不少網民紛紛嘲笑該名 OL ,「一開始自己有嘅就比散啦!態度又咁西!抵比人玩」、「睇完好爽!你點對人 人點對你姐」、「我成日都咁講 , 對付呢啲人, 你要做得誇張過佢十倍, 五十倍, 一百倍, 咁佢先識衰!!」,更有網民想出更毒的招數,「找 900 幾蚊散紙比佢叫佢唔好喊」、「 貼張告示,500,1000 不設找續,一律當貼士」、「收銀姐姐錯誤位,應該是這樣說:「小姐有無一百蚊紙?如果無,我就找晒全部廿蚊紙畀妳,妳都係想我找散比妳呀嘛,呵?」萬試萬靈,一定自動換過一張一百蚊紙畀妳!」

OL 食 30 蚊茶餐付「金牛」結帳!苦候 1 小時找續崩潰指:其實我有散紙
網民留言

【相關報導】

【相關報導】

Source:西客之道@Fb
Photo:經濟日報圖片庫(示意圖)

Page 1 of 14