奉子成婚失預算被迫住公屋!港女抱怨想返娘家老公發帖求救

| 柔之拔 | 10-05-2019 16:00 | |
奉子成婚失預算被迫住公屋!港女抱怨想返娘家老公發帖求救

香港住屋問題嚴重,甚至可能傷害一段本來美滿的婚姻關係。有公屋男在網上討論區發帖,自爆本來已與女友計劃在婚後要住私樓,豈料意外懷孕,奉子成婚失預算,港女太太被迫要搬進公屋男的家。住了僅兩星期,港女太太抱怨公屋居住環境太複雜,想返娘家暫住。公屋男不知點算好,遂發帖向網民求救。

港女拍拖 要求婚後住私樓

網民「寒冬天晴」日前在香港討論區發帖,題為「住公屋係咪一段新婚關係嘅毒藥?」樓主在帖子剖白,自己從小在公屋長大,太太於婚前住私樓。在拍拖階段,太太已表態,不論租或買,希望婚後一起搬進私樓,不想住公屋。

公屋男遂有了狠清晰的人生目標,自此天天發奮向上,努力積蓄。誰料太太在婚前意外懷孕,公屋男坦言結婚駛費花掉一大筆積蓄,又要預留銀彈應付孩子出生後的開支需要。公屋男左計右算,最終決定讓太太搬進公屋男的家,並與老爺奶奶同住。

問題來了!公屋男稱:「佢黎左住兩星期,已經好多抱怨,怨屋企又殘又舊,怨呢頭好雜,甚至連屋企上網都可以拎黎罵一餐。琴晚佢話想暫時分開下,想返娘家住,我都唔知點好。」

網民:「不佔外父便宜,多關心老婆」

截稿前,帖子吸引 29,812 個點擊瀏覽,不少網民紛紛讚好,踴躍留言,卻非指罵港女,而是齊心獻計,救公屋男於水深火熱之中。有網民建議:「出去租樓,寧願其他野慳 D」、「要捱,系事實。如果系有愛情,頂得住嘅。如果系冇,咁就自己發奮喇,天涯何處無芳草」。

有網民贊成暫時分開:「好,分開下,儲下錢,尊重她决定,你做男人亦要有腰骨!1>不佔外父便宜,不跟去,分開住!2>馬上加速儲錢,有條件就馬上租樓!3>多關心老婆!」有網民「突破盲腸」:「唔好乘機唱衰公屋啦,有好多公屋都大過私樓,靚唔靚既一定唔夠私樓靚,問題唔係人人話想買就得,周圍都萬幾蚊尺,連嘉湖都出現到 13000 蚊尺,點買?樓 50 歲有錢都可買,生仔結婚點 50 歲先做? 唔好被樓擔誤時間」。

有網民直斥公屋男:「好心你自己住公屋就唔好媾女啦,毁左個女仔一生」、「公屋仔真係累人累物累社會累地球累宇宙」。

【精選消息】

【精選消息】

Source:香港討論區

相關文章

Page 1 of 11