任食火鍋店員力數食客 3 宗罪!孕婦狂點 10 份肉最後剩 9 份

| TT | 26-04-2019 17:04 | |
任食火鍋店員力數食客 3 宗罪!孕婦狂點 10 份肉最後剩 9 份

香港有不少日式放題、任食火鍋等食店,非常適合「大胃王」!之不過,這類「任食」形式,往往會出現浪費食物的情況。有自稱在火鍋放題店任職的網民,就在 Facebook 群組「西客之道」出帖,大鬧那些「怕蝕底」的食客,瘋狂點餐後卻吃不完,怒斥「折墮呀你地」,並力數食客 3 宗罪。

【相關事件】

第一宗罪 :放入個鍋當食完

樓主指當日一名身材健碩的男食客帶同家人,一行 6 人到店用餐,一開始就點了 20 份肉,當時已被經理質疑「係唔係真係食得曬嫁?」該名名身材健碩的男食客想也沒想便回答「係呀!」如是者,他們每次加單都是以 10 份肉起跳,到 last order 時,他們還要再追加 8 份肉,而經理亦再次質疑「係唔係真係食得曬嫁?」而該名男子同樣二話不說地回答「係啊!」結果,樓主指自己收拾他們的餐檯時才發現原來最後追加的 8 份肉,全部剩下在鍋裡,令樓主怒斥「掉曬係個煲到當食左呀!」

第二宗罪 :孕婦狂點 10 份肉

當時一位孕婦與丈夫到店用餐,而一開始孕婦已點了 10 份肉,樓主亦有確認,「係唔係真係食得曬嫁?」而對方同樣地點頭,當時樓主心想「大肚婆大食啲都好合理 你唔食寶寶都要食啦!」結果最後他們只食完 1 份肉,而剩下的 9 份肉全部被棄置在檯上。

第三宗罪: 加單全部無食到

有 4 名食客於火鍋店快要關門前才到店用餐,4 人在 last order 時追加了 6 份肉,但最後居然追加的肉都沒有食過,全部剩下,更問樓主「可唔可以拎走?」令樓主忍不住大罵「係唔係如果比你地拎走 罪惡感就冇咁重呀!」

不少網民都紛紛留言認同樓主的說法並建議應添加罰則,「食剩要收錢 仲要真係堅收個隻就無人剩」、「應該食剩要收錢」、「其實任食一定要罰double」、「對付呢種客人, 一定要同佢哋算到盡, 要罰佢款」、「做人真係唔好咁折墮, 食得哂先好叫咁多!」

任食火鍋店員力數食客 3 宗罪!孕婦狂點 10 份肉最後剩 9 份
網民留言

【相關事件】

【相關事件】

Source:西客之道@Fb

Page 1 of 13