【辣不是味覺】一碗麵好唔好食試清湯就知?網民:譚仔辣的確垃圾

| 柔之拔 | 22-04-2019 09:26 | |
【辣不是味覺】一碗麵好唔好食試清湯就知?網民:譚仔辣的確垃圾

一碗麵是否好吃,應該如何判斷?網民「腳膠大王」日前在 LIHKG討論區發帖,闡釋品評一碗麵是否好食的方法;理由充分,用字霸氣,厲害了!

譚仔用辣遮醜?

是這樣的。樓主發表一篇題為 「一碗麵好唔好食只需要試清湯就知」的帖子,他在帖子開首就點名,直線抽擊「譚仔」:「好似譚仔依啲唔叫辣就一定難食到_街(文字經過處理)」。言下之意,譚仔是「用辣遮醜」,當唔叫辣,就可以真確地試其清湯,就發現原來譚仔米線好難食,譚仔只是用辣掩蓋免遭拆穿其實好很難食。

以為食得特辣 只是神經變弱

樓主繼續突破盲腸,直指「譚仔」不是:「枉班友仔以為自己食特辣好威威,辣根本唔係味覺係刺激!明知破壞緊你地嘅味蕾都仲食!仲越食越辣,無辣不歡!其實只係佢哋神經變弱,要食更辣先感受到!自以為係享受緊,其實食壞腦都未知!」。

樓主在文末舉行全民公投:




  • 正皮:認同樓主 譚仔垃圾 食清湯就知碗麵咩料到
  • 負皮:食辣萬歳 樓主三小辣都食唔到 辣殺

樓主在文末申利:「我食過特辣,不過事後個胃唔舒服到,俾錢買難受」。

帖子大受網民歡迎!截稿前,贏得 2692 個正評,535 個負評,似乎更多人認同譚仔米線真係垃圾。

網民:「辣係痛覺」

有網民表示:「係,辣其實唔係味覺味覺黎,辣其實係痛覺+熱力產生出黎 利申: 讀緊 food science」,網民回應:「呢個我初中就知」、「只要有麻有辣,用過期牛肉,臭哂都冇人食得出」。

另有網民指自己煮都好食過譚仔:「辣不知幾正,不過譚仔果種辣的確垃圾,自己煮個出前一丁加辣油都好食過佢」。

樓主補充:「香港牛腩麵 雲吞麵仲好食 好食嗰啲個湯底 一飲就知熬左好耐 入曬味」。

 

【精選消息】

【精選消息】

 

Source:LIHKG討論區

Page 1 of 12