打工仔放假電髮後被上司嫌唔好睇! 被要求一星期還原

| TT | 19-04-2019 16:11 | |
打工仔放假電髮後被上司嫌唔好睇! 被要求一星期還原

中學會規限學生的儀容整潔,不過居然有網民爆出,公司都有管制員工的打扮?有打工仔在 Facebook 專頁「奴工處」分享自己被上司嫌棄新電的髮型,更被要求一星期還原,被網民笑指其上司是中學訓導主任,連下屬的頭髮也要管。

【網絡熱話】

該名自稱在船務公司上班的文員,最近想換個新型象,所以電了頭髮,誰料,換上新造型上班的第一日卻沒被身邊的人稱讚,反被上司「照肺」,指新形象「唔好睇」,更指樓主的新造型會影響公司形象,要求一星期將造型還原。樓主無奈地指「平時都唔使見客,就算見都係一個月一次」,不解為何上司連自己的髮型都要管。

不少網民均同情樓主的慘況,同時不解為何上司可以連下屬的造型也要管,更建議樓主「放個假髮係公司就搞掂啦」、「唔還原唔通公司可以炒你咩」、「唔好理咪係,唔通出缺點紙過你咩」、「正,遲下要睇埋指甲有無過長,去廁所有無洗手?」、「番學咩!」、「 關公司咩事?」。

另外亦有網民分享自己與樓主相似的慘況,「我試過話我因著吊腳褲吾俾過試用期!」、「試過直頭出 memo ,唔比著短褲短裙、唔比著露趾既鞋、唔比衣著暴露,話令男同事有遐想,唔比染頭髮、枱面要乾淨整齊,利申:完全唔洗見客」、「我之前個經理就話我指甲太長要我去剪,我無理佢囉」,不過亦有網民表示好奇樓主的新造型到底有多麼影響形象。

打工仔放假電髮後被上司嫌唔好睇! 被要求一星期還原
網民留言

【網絡熱話】

【網絡熱話】

Source:奴工處@Facebook

Page 1 of 14