【走塑】港媽轟麥當勞走飲管唔走杯蓋 網民勸:體諒唔同崗位嘅人,打瀉佢有冇責任?

| 柔之拔 | 14-04-2019 17:06 | |
【走塑】港媽轟麥當勞走飲管唔走杯蓋 網民勸:體諒唔同崗位嘅人,打瀉佢有冇責任?

麥當勞走飲管唔走杯蓋是咪罪?有疑似港媽網民在網上討論區發帖,苦訴一段光顧麥當勞的不快經歷。她向麥當勞小職員要求少冰走杯蓋,然而麥當勞小職員似乎無法滿足港媽要求;「口窒窒」表示杯蓋是公司規矩,更要驚動經理!港媽認為即使是公司規定,但「客人要求應該冇問題啩」。港媽坦言「這杯走蓋 ZERO 真係得來不易」,厲害了!

小薯口窒窒指公司規定要加蓋?

是這樣的。疑似港媽網民「麟媽媽」日前在網上討論區「親子王國」發帖,題為「麥當勞的低智制度!」港媽在帖子怒轟:「我去買個包加個細汽水,知道麥當勞唔派發飲管,就叫落單嘅姐姐麻煩你少冰走蓋。員工口窒窒說公司規定要加蓋.... 我話唔用飲管環保係好事,但堂食要個蓋黎做咩呢?跟住呢個員工竟然走去問經理!OMG! 公司規定要加蓋,但客人要求唔要應該冇問題啩?這杯走蓋 ZERO 真係得來不易!」

網民:「驚倒瀉」、「成杯都係塵」

港媽帖子贏得網民踴躍回應。有網民解釋:「可能試過好多次客人倒瀉晒落地」、「驚倒瀉,驚一早斟定既話成杯都係塵」。

有網民勸喻:「唔好嬲!大公司就係咁,什麼也講制度  冇 flexibility」。

港媽:「蓋住幾秒變垃圾」

經過網民接力連番解釋,港媽霸氣回應:「我就唔係嬲,不過既然走得飲管,嗰個蓋根本冇作用,唔掉左個蓋根本就飲唔到啲汽水,蓋住都冇幾秒就變成垃圾」。

網民:「佢唔敢話事,因為佢係最細」

不過,網民似乎依然「膠都費事俾」,繼續勸喻。有網民直線 K.O. 可謂勸到港媽一棟都冇:「因為大公司,有制度,冇左個杯蓋對我地係好易、環保、慳錢。但對一個小職員黎講,佢唔敢話事,因為佢係最細,如果唔比個杯蓋你,佢要唸後果係點?會唔會打瀉整到你或其他人?佢地公司有冇責任?會唔會比人鬧?會唔會被人映張相上報話:麥記現在連蓋都唔比?!仲可能有好多好多既唔同既可能性~不同位置,有不同考慮,可以體諒下唔同崗位既人」。

不能只有你勸喻,其他網民也抽擊:「員工都係盡本份問下經理打個底先,一陣俾經理見到以為佢偷懶做少樣野又麻煩。最後走到蓋都算係咁」、「小事 佢要比蓋我咪要蓋」。

你又認為,麥當勞小薯「走飲管,唔走杯蓋」的做法,是否適當?你能同意港媽更多嗎?

【精選消息】

【精選消息】

 

Source:www.baby-kingdom.com

相關文章

Page 1 of 11