港男坐廉航公審前面乘客椅背靠後!反被網民鬧:樓主都唔係咩善類

| TT | 08-04-2019 18:13 | |
港男坐廉航公審前面乘客椅背靠後!反被網民鬧:樓主都唔係咩善類

飛機座位能夠靠後的設計,已引發過不少乘客爭吵。昨日(7 日)有網民在「馬鞍山之友」Facebook 群組發文,指自己在香港航空從沖繩飛回香港的航班上,遇上了不愉快事件,更疑因事件導致自己的 Apple 耳機失靈,問一眾網民自己應不應該報警。

【相關報導】

事緣,樓主在飛機上,前排坐了一名內地女子,該女子的旁邊坐的是其丈夫及兒子,樓主指「一開始都仲冇乜事,後嚟佢訓教,一下子將成張櫈靠到最後!」樓主指由於香港航空的座位本身比較窄,而自己本身亦放了一支茶在其座位後方,結果當前面女子靠後時,椅背的茶就掉在地上。由於座位之間的間隔比較窄,樓主好不容易把飲品撿起來的時候,不小心推了一下前方的座位,前方女子疑因不滿被樓主推了又推,便將座位再靠後,之後樓主稱「我執完上返嚟又唔夠位,我再推一推(前方座位)」導致前方女子終於忍不住,斥責樓主「先生,你可以不要打擾我休息嗎?」樓主便以自己的座位太窄回應,誰料,前方女子竟教樓主「那你靠後就好啊!」但樓主卻以不想影響後面乘客為由,拒絕將座位靠後,更指「做人唔可以咁冇公德心㗎嘛,係咪先」,結果前方女子更激動地回答「你所謂嘅公德心係邊個規範㗎?我有權利可以靠後架!!」

樓主見對方越來越激動,便要求空中服務員協助,途中更用手機攝下其行為,對方見樓主用手機拍攝,便出手拍打樓主的手機及耳機,而空中服務員到場後,亦向該名女子表示「唔可以郁手」,但對方卻指「(樓主)踢我又唔見你理? 」樓主之後一直用手機將過程拍攝下,最後被前方女子發現,又再次出手拍打手機,其後空中服務員為免雙方再起衝突,便安排了樓主調位。

事後,樓主在 Facebook 指「其實小弟唔係話唔畀佢靠後,但係靠後之前唔該講聲,或者最起碼唔好落得咁快,同埋唔好靠咁落吖係咪。飛機座位咁迫,你靠後靠到盡,你舒服時後面嗰個其實好辛苦架!仲要大陸婆聲大夾惡,惡人先告狀嘅態度真係好過份!個大陸婆口口聲聲權利,又話公得心冇人訂唔洗理,唔怪之得大陸人咁刻人僧又咁冇公德心啦!」

對於樓主的理論,網民的意見兩極,有網民認為座椅的設計本身就是能夠讓人靠後的。「靠後係 Seat function,你只可以向航空公司投訴個位設計到可以挨後好影響到你,而你無權阻止/叫人地唔好挨後或挨得盡唔盡,個電視大把戲睇都係 function 之一,如果有人阻止你睇又如何?道理一樣!」、「而家 D 香港人真係好惡 識搵空姐投訴」、「個座位係可以挨後,佢挨盡唔係無公德心,正常行為」、「真係冇得話人哋好挨後㗎!有時公德心被無限濫用,道德高地
亂咁上。」、「其實坐你附近都幾慘」、「其實由 70 年代開始都係會挨後,不過近來 90 後出世果班年輕人又話唔可以挨後」、「搭咁耐飛機,真係第一次聽到挨後就會搞到後座又倒瀉嘢又剩」、「飛機位有咁嘅設計,個女人都係物盡其用」、「坐飛機靠後張椅,唔好講話大陸人,全世界都有人咁做。」

不過,同時亦有少量網民支持樓主:「郁身郁細踢到佢張櫈再頂返佢轉頭啦」、「毀壞個人財產,告得」、「其實一開始就應該話佢」、「下次醒目d,問空姐拎杯熱水,唔夠位拎一嘢淋去前面」、「大陸人怎會理人感受啊」、「喪踢佢張櫈啦」。

港男坐廉航公審前面乘客椅背靠後!反被網民鬧:樓主都唔係咩善類
樓主拍攝對方的照片

港男坐廉航公審前面乘客椅背靠後!反被網民鬧:樓主都唔係咩善類
部份網民的留言

【相關報導】

【相關報導】

Source:馬鞍山之友@Facebook

Page 1 of 14