【巴打訴苦】DSE 考試「擾敵」新招?前座考生兩小時內狂放屁

| Siu Yeung | 08-04-2019 16:50 | |
【巴打訴苦】DSE 考試「擾敵」新招?前座考生兩小時內狂放屁

香港中學文憑考試(DSE)近日開考,成功與否,除了講求努力外,集中力也是另一關鍵。日前,在連登討論區有巴打發帖訴苦,指在自己應考英文科卷三時,坐在他前面的考生在兩小時內不斷放屁,影響他作答。

【網絡熱話】

樓主表示他日前到華仁試場應考英文科卷三,最初一切如常,不料開考之後,坐在他前面的考生便開始放屁。「啲屁味伴隨綠袖子個 music 一齊飄過嚟,我即刻閉氣,不過佢始終冇停止放屁。Listening 到一半,聞到佢既屁味,個腦即刻空晒,有 2 題因為咁而聽唔到答案。」樓主最後更表示,前座考生在這兩小時不斷「運功」放屁:「佢每隔半分鐘放 1 次」,「宜家我連件衫都有佢啲屁味。」

至於其他網民看到後,都紛紛留言:「依家啲 00 後連放屁嘅臭味都頂唔住,真係唔捱得!」、「新擾敵招式」、「呢個係公開試策略之一嚟,同一開考舉手叫加紙或者成日大聲咳一樣」等。另外有網民表示:「放屁咪算囉,至少可以閉氣」,指自己上年考試時情況更糟,旁邊的大廈正在裝修,十分嘈吵,但自己仍能專心作答,「其實你只要集中到,一定唔會被呢啲外來因素影響到」,「歸根究底,集中係關鍵」。

【網絡熱話】

【網絡熱話】

Source:lihkg

Page 1 of 13