【元氣變爭鮮】朋友聚餐買壽司偷龍轉鳳?網民嘲:幾百蚊都好貪

| shiuhk | 08-04-2019 14:00 | |
【元氣變爭鮮】朋友聚餐買壽司偷龍轉鳳?網民嘲:幾百蚊都好貪

跟一班朋友聚會,不是自己買材料煮飯仔就是叫外賣,而有巴打近日就分享了一個很有趣的經歷。事緣巴打跟朋友聚會,有朋友就自薦負責買元氣壽司回來。結果,他們卻發現這些「元氣壽司」有古怪,雖然這些壽司的包裝、豉油同芥末都是元氣的包裝,但當中的壽司竟然是「爭鮮」出品來的!

【相關報道】

【相關報道】

巴打出帖,表示參加朋友聚會有人自薦負責買壽司,講明會買「元氣壽司」並實報實銷,大家都覺得沒有問題。過程中有朋友表示想食特別幾款壽司,該名朋友都表示會盡量安排。到聚會當日,該朋友就帶了 5 大盤「元氣壽司」來,每盤各 40 塊左右。然而奇怪的事就發生了,首先,5 盤壽司竟然只有 6 種款;其次,壽司飯又細又硬,巴打跟朋友都開始懷疑。但這些「元氣壽司」用了元氣的兜、蓋,連豉油、芥末都是元氣,所以當下沒有說出質疑。直到他們離開時經過「爭鮮壽司」,竟見到一模一樣的 6 款壽司,連壽司飯的大細、形狀、色澤都十分相似,已經知道是怎樣一回事。

【元氣變爭鮮】朋友聚餐買壽司偷龍轉鳳?網民嘲:幾百蚊都好貪
元氣偷龍轉鳳變爭鮮,呢個朋友真識賺。

巴打最後好笑地表示,他跟朋友錢照夾,但就開了一個撇除了這位「壽司朋友」的新群組。不少網民都笑說:「你呢位朋友幾有心機偷龍轉鳳」、「我哋估佢都等咗呢個機會一段時間,又要儲夠 5 個盒」、「大家愛爭鮮」、「賺得幾多呀大佬,搞咁多野」、「佢真係當人傻架?」、「包裝都換埋真係_街」、「百幾蚊睇清一個人,抵」、「咁都比佢諗到,呢啲人一定窮成世」、「幾百蚊都好貪」、「每盤都有$200 幾賺架,FAT FAT 啦」、「咁都諗得出...商界奇材」、「抵佢賺窩,咁有 heart」、「咁就賺左成千,差價大過天」如果大家遇著這種朋友又會怎樣做呢?

【相關報道】

【相關報道】

Source:Lihkg

相關文章

Page 1 of 11