絲打結婚怨母親管太多!網民:唔鐘意就要企硬

| Hin | 03-04-2019 19:10 | |
絲打結婚怨母親管太多!網民:唔鐘意就要企硬

結婚看似是兩個人的事情,不過愈是搞下去,就會發現其實是兩家人的事情,再加上還要花一大筆金錢,因此也有人形容結婚其實是「貼錢買難受」。有絲打就在連登討論區以「究竟我結婚定係我亞媽結婚?」為題,苦訴家人諸多意見,結婚未搞得成已經覺得好煩。

【相關新聞】

【相關新聞】

樓主在文中表示,結婚本來是兩個新人的快樂事,但自從向母親表示要結婚後,母親就不停畀意見,更謂「呢樣唔好,果樣唔好。一陣又話酒店擺酒,一陣又話唔好係星期一、三、五擺酒。」就連家長飯局也要管,表示「得 7 個人唔好」。如果唔聽母親講的話,其母親更會發脾氣話唔出現,搞到樓主留眼淚之餘,更覺乜都未搞就已經覺得好煩。

絲打結婚怨母親管太多!網民:唔鐘意就要企硬

許多網民見狀,亦即以過來人身份出來畀意見,並留言謂「點解要聽佢哋講,邊個出錢邊個話事!」也有網民直指,小事可以商量有得傾,但大事去到唔鐘意嘅就要企硬。此外,也有網民指自己阿媽都叫有得傾,如果換轉是奶奶,真係有排煩。另外,也有網民教路叫樓主趁結婚時就要解決母親干涉自己的事情,皆因日後婆媳、生小朋友等問題,仲有排煩。之不過,也有網民表示就得就順下老人家意見,唔係第日有排講,分分鐘講一世咁話。

其他網民留言

「美其名緊張你,實際上控制慾作祟。」

「你阿媽仲有得傾,如果換轉你奶奶,祝你好運啦!」

「點解要聽佢地講,邊個出錢邊個話事。」

「樓主,肯咁講,趁依刻解決咗你呀媽嘅干涉傾向佢,就算要反底都要做,否則第日婆媳呀生小朋友呀之類你就知味道。」

「主角係有得話事,睇下牙力夠唔夠,係唔反面既情況下跟自己意思做。」

「香港地結婚有幾可真係『兩個人嘅事』吖,擺酒做 show 就梗嘅,差別在於你同另一半嘅心態點對待。」

「意見嘅嘢你接受到咪順佢意,接受唔到就企硬。盲目順從同完全無視父母意見都唔係幾好。」

結婚不嬲都唔係兩個人嘅事嚟,就算 4 大長老話,你地兩個鍾意開心就 ok 你都唔好信。順下佢哋意唔係婚後會講一世,有咩依郁更會不停講。」

【相關新聞】

【相關新聞】

Source:lihkg

Page 1 of 14