偷男友信用卡網購後欲刪交易紀錄 撞不中登入密碼 港女先發制人搶先嬲嬲

| 柔之拔 | 28-03-2019 04:51 | |
偷男友信用卡網購後欲刪交易紀錄 撞不中登入密碼 港女先發制人搶先嬲嬲

港女偷男友信用卡網購,事後還要搶先嬲嬲豬迫對方氹?厲害了!有港女向社交網站專頁投稿,剖白偷男友信用卡網購後,欲刪除交易紀錄,惟撞不中密碼未能登入男友的信用卡 app。男友發現信用卡被盜用,港女見事敗「自首」,竟先發制人搶先嬲嬲豬,霸氣質問男友為何不是使用女友生日或拍拖紀念日做密碼。嘩_!好狠恐怖呀~

#盜用信用卡係刑事

港女向 Facebook 專頁 十萬個激嬲女友的理由 投稿並成功被發帖,揭發這宗疑似刑事案件。事實上,專頁亦在帖子表示:「琴日收到個投稿,好恐怖,好恐怖,好恐怖........」,並加入幾個 hastag 包括:#女友投稿 #溫馨提示 #盜用信用卡係刑事嚟。

欲登入 app 刪交易紀錄

是這樣的,港女在帖子坦承,某晚趁男友入睡後,「偷用佢信用卡上網買嘢」!交易成功後,港女好奇是否能夠刪除交易紀錄,遂嘗試登入男友的手機信用卡 app。

登入密碼不是生日拍拖紀念日

港女:「點知個 app 有 6 位數字密碼,我撞咗我自己生日,拍拖紀念日,相識紀念日,三個都錯,跟住個 app 就封鎖咗。」

嘩_!小記嚇到花生未咬便咕嚕吞下,幾乎哽死鳥!

港女認偷卡兼搶先嬲

港女續稱:「今朝佢入 app 嗰陣終於發現俾人封咗,見紙包唔住火,我自己踢爆自己偷用嚟買野...」。

港女:「佢而家都未氹得翻我」

然後呢?「然後,我搶先嬲佢唔用我生日 / 紀念日做密碼,佢到而家都未氹得翻我」。

-_-" …… 

港女澄清:「驚得濟先發制人」

該專頁補充:「女主角最新澄清:『其實平時佢都有俾我用,因為我冇信用卡,本身佢都俾左佢卡啲號碼同卡資料我,我唔係喺佢銀包偷卡咁離譜,只係我想入個 app 時撞密碼搞到佢封鎖左,我驚得濟先先發制人嬲佢』」,專頁並指:「言談間女主角仲好有心得,『我要發脾氣先我就是主 等佢冇得嬲』」。

網民:「天造地設的一對」

截稿前,帖子贏得 5,605 個 emoji 心情、1,331 個回應、385 次分享。港女偷男友信用卡網購,欲刪紀錄事敗,竟太驚「先發制人」搶先嬲,更招積炫耀男友至今未能成功氹番自己。巴打們有啲咩要注意?

有巴打表示:「我覺得要報警處理,呢啲係人格問題,偷野唔成仲要咁囂張?」、「千祈唔好放返出黎」、「我係條仔會直接同佢分手」、「信用卡有咩可能可以 delete 消費紀錄?你當 whatapp message 咩」、「希望呢件事只是虛構」。

有網民突破盲腸:「由呢件事可以睇清楚女嘅有幾咁 9,而個男嘅又會氹返佢係幾 on_(文字經過處理),真是天造地設的一對,千其唔好分手,直接結婚啦 !」

絲打分享遭前度偷卡去打機

有絲打分享相同遭遇:「忽然諗起當年我個位所謂老公就係偷我張信用卡碌拎去打機,我收到 e-mail,好聲好氣問佢係咪碌左我張卡,係既都唔緊要但下次要講聲。佢唔認之餘仲大大聲 dlm 嬲左!好彩我已決心離開呢個家暴男」。

【精選消息】

【精選消息】

 

Source:十萬個激嬲女友的理由 

 

Page 1 of 14