媽媽於餐廳出「一陽指」阻小朋友便便?食客震驚:超級噁心

| shiuhk | 27-03-2019 14:32 | |
媽媽於餐廳出「一陽指」阻小朋友便便?食客震驚:超級噁心

家長帶小朋友出街要準備很多「道具」,畢竟小朋友忍耐力有限,而且難以控制。例如小朋友在街上人有三急又忍不到,要臨時找廁所真的不容易,最差的狀況就是小朋友「急到瀨」。想不到,有家長竟然選擇用「一陽指」嘗試阻止小朋友便便,真是荒謬到令人不敢相信!

【相關報道】

【相關報道】

有網民在 Facebook 專頁「馬鞍山之友 MOSers (Since 2014)」出帖,表示在茶餐廳用餐時見到十分噁心的一幕。網民指出,他在用餐時聽到隔離檯内地家庭的小朋友說想要便便,怎料小朋友的媽媽竟沒有立刻帶小朋友去廁所,反而讓小朋友露出屁股,並用一隻手指塞住希望阻止小朋友大便。網民當下只有一個反應:「真係好嘔心!」

媽媽於餐廳出「一陽指」阻小朋友便便?食客震驚:超級噁心
超狂媽媽用「一陽指」阻止小朋友便便,讓不少網民大叫噁心。

很多網民見到都不禁大笑:「會唔會唔篤都無野,一篤就一褲都係」、「除左痴_線之外, 再沒有另一個更貼切的形容詞」、「講都無人信,有圖先有真相」、「啲仲唔係母親偉大嘅愛」、「世上只有媽媽好」、「木塞原理?」、「真係痴痴地」、「我敢保證呢啲方法全宇宙只有大陸_先諗得到」、「武術絕招,一指定中原」、「呢一招咪就係傳說中講嘅金手指囉」、「用紙尿片都好啊」、「夠環保,洗一洗又可以再用」、「有公德心啊」、「已經有進步,食指塞屎眼,文明一大步」、「 我笑到收唔到」、「幾時都話母親係最偉大」只可以說,這個做法實在太有創意,但記得絕對不要學啊。

【相關報道】

【相關報道】

Source:馬鞍山之友 MOSers (Since 2014)

相關文章

Page 1 of 11