港女不滿車廂「新又點?都無人清潔嘅」遭九巴專頁疑似發晦氣神回覆大獲正評

| 柔之拔 | 15-03-2019 05:18 | |
港女不滿車廂「新又點?都無人清潔嘅」遭九巴專頁疑似發晦氣神回覆大獲正評

厲害了!疑似港女在九巴專頁留言,不滿九巴新車廂「新又點?都無人清潔嘅」,懷疑一句撻著九巴,九巴專頁疑似按捺不住發晦氣神回覆,竟意外贏得網民尊重,大獲正評。面對港女「新又點?都無人清潔嘅」,究竟要如何神回覆,才獲得網民紛紛激讚?

「清潔又點?都無公德心嘅」

網民 HE7601 日前在 LIHKG 討論區發帖,題為「九巴官方:清潔又點?都無公德心嘅」;隨帖子上載一張圖片如下,目測是一張截圖,標題是「KMB 九巴專頁's post」,見到網民在留言討論。翻查 KMB 九巴專頁,這張網民留言截圖,其實是來自 KMB 九巴專頁在 3 月 13 日發表的一則帖子「【「紅巴2.0」開箱文!】」。

重點,其中一個疑似港女留言:「新又點?都無人清潔嘅」,竟然獲得九巴專頁神回覆:「清潔又點?都無公德心嘅」。懷疑一句撻著港女,狠認真:「咁係咪唔駛清潔?請回答」。

似發晦氣又似調戲

截稿前,帖子贏得 3,545 個正評,僅 15 個負評。有網民笑指:「公關發晦氣」。小記花生咬一口,感覺「神回覆」很有調戲味道,突然覺得港女真可愛。小記想問港女,其實妳是否知道,沒有清潔的巴士車廂究竟是怎麼樣?

網民:「估佢入錯左 a/c 嚟 reply」

不少網民留言表示:「事實」、「其實事實」。對於九巴公關疑似發閼氣,有巴打中肯分析:「雖然咁大間公司嘅公關咁講野唔多恰當 但佢都冇講錯嘅 我估佢應該入錯左 a/c嚟 reply」。

有網民突破咗盲腸:「事實係香港人好_低質,仲衰過中國某 D 地方(文字經過處理)」、「佢又講得無錯架喎,啲蝗蟲同廢老成_日係度食野同晾腳,點清潔都無用啦(文字經過處理)」。

港女不滿車廂「新又點?都無人清潔嘅」遭九巴專頁疑似發晦氣神回覆大獲正評
疑似港女:「新又點?都無人清潔嘅」,遭九巴專頁神回覆:「清潔又點?都無公德心嘅」;網民懷疑九巴發晦氣,紛紛正評。

【精選消息】

【精選消息】

 

Source:LIHKG討論區, KMB九巴專頁

Page 1 of 12