中大公屋仔月入 2 萬怨父母不思進取!網民教路:爛牌有爛牌打法

| Hin | 11-03-2019 17:22 | |
中大公屋仔月入 2 萬怨父母不思進取!網民教路:爛牌有爛牌打法

「中文大學畢業,fresh grad 月入 2 萬元」,看似是一個不錯的成就,不過對於這名住公屋的中大畢業生來說,就覺得人生沒有希望,更埋怨為何當年父母只顧賭馬玩電腦,不思進取。這位剛於中大畢業 fresh grad 的樓主,在 Facebook 群組撰文嘆「為人生努力打拼,最終會輸畀命運?」

【相關新聞】

【相關新聞】

樓主指自己是屋邨仔出身,日讀夜讀考入中大,晚晚趕 project 做功課至凌晨,更指自己「Year 1 個樣似 18 歲,畢業果陣捱到似 38 歲」,畢業後人工月薪達 2 萬,再望望身邊有錢的中學同學,去外國讀書、日日吃喝玩樂,返到香港容光煥發,唔使畀家用之餘,更有靚屋住、靚車揸,不用煩結婚買樓。再望望自己與父母同住 40 年樓齡的公屋之中,連自己一間房都沒有,想儲錢畀首期買樓已經覺得辛苦,嘆自己努力這麼多年,除覺得攰之餘,亦更覺世界唔公平。同時亦埋怨自己父母不思進取,只顧賭馬玩電腦。

中大公屋仔月入 2 萬怨父母不思進取!網民教路:爛牌有爛牌打法

不少網民見狀,也同情樓主的經歷,同時亦嘆現在畀首期買樓甚艱難,更留言謂「唔諗供樓會好過啲」,更有網民也有同感,指同屋企人住,即使搵幾萬蚊要養埋屋企人,其實無乜錢可以儲得到。也有網民指自己有相同經歷,由細窮到大,靠自己入 HKU,結咗婚兩公婆加埋搵 7 萬蚊,但既要交租又要畀家用自己屋企,也是儲不到錢買樓畀首期。

之不過,亦有網民表示樓主只要咬緊牙關一樣可以捱過,更指樓主已經比一般人好,起碼入讀「三大」,一出來第一份工已經 2 萬,畀心機過多幾年人工會有更多。更有網民指自己當年第一份工只得 $6,500,連養自己都唔太可能,人工 2 萬已經好好。亦有網民借喻人生像打牌一樣,由細到大畀人派咗副爛牌,但爛牌有爛牌的打法當練技術,只要有日好運揸到副靚牌,機會就嚟喇!

【相關新聞】

【相關新聞】

Source:CUHK Secrets @ Facebook、LIHKG

Page 1 of 13