網民怒指輕鐵「新八達通機」設計擾民!嘲笑說:華而不實

| shiuhk | 08-03-2019 14:50 | |
網民怒指輕鐵「新八達通機」設計擾民!嘲笑說:華而不實

一款好的設計,能夠令人們的生活更方便;然而不好的設計,就會為人們帶來麻煩。近年,港鐵更換了輕鐵站的八達通拍卡機。新機的設計更有現代感,但作爲用家的網民就似乎不太喜歡。更在網上出帖抱怨,引來不少反響。

【相關報道】

【相關報道】

有網民在 Facebook 地方群組「盡在元朗」出帖,抱怨說輕鐵新的八達通拍卡機設計根本有問題。從圖片中可見,舊的八達通機有橙色的頂蓋,就算落雨拍卡位易不會被打濕;相反,新的八達通機雖然有頂蓋,但拍八達通的地方就突出來,結果一落雨就被打濕。而屏幕更因爲頂蓋不能遮擋陽光,有時候反光會看不清内容。樓主表示新設計的八達通機要拍兩次先拍到,拍完銀包亦沾濕了。樓主不禁大罵:「以前設計係為用家,而家設計係可以話俾人知加幾多車費」、「平時用無問題,落雨就知龍與鳳。」

網民留言就分成兩派,有網民指:「其實港鐵都有出提示俾香港人,入閘前請拎定八達通」、「港鐵最佳員工仲唔係你」、「 點解銀包會濕咗?」、「知你最醒啦」。然而有網民就嘲笑說:「設計嗰個人表示:輕鐵我識條蔗咩,我都唔搭嘅」、「拎張咭出嚟咪又係濕,個設計擺到明有問題啦!」、「無新野換點 cap 水」、「拍卡位向天,大陸最多,見到都覺得 on_」、「就算唔落雨都要拍 2 次先拍到」、「通常設計那個唔係用家必定出事」、「設計新穎, 華而不實」、「點拍都會濕啦」大家又怎樣看這個新設計呢?

【相關報道】

【相關報道】

Source:盡在元朗

Page 1 of 14