港女月入 $40K 月月清嚇壞男同事 網民:唔欠債就無問題!

| 柔之拔 | 07-03-2019 14:19 | |
港女月入 $40K 月月清嚇壞男同事 網民:唔欠債就無問題!

如果你有月入 $4 萬,你會怎樣使用?投資儲蓄,抑或揮霍消費?有巴打在網上討論區發帖,表示他有個月薪 $4 萬的女同事,以為女同事很富有你就輸了。據了解,該名女同事居然月入 $4 萬月月清,冇長遠計劃,巴打給徹底嚇壞,遂上網求助。

網民「3 粒龜頭」日前在香港討論區發帖,題為「女同事月入 4 皮都月月清」。他在帖子分享:「識一個女同事收入高我成倍, 4 皮野但都可以月月清。」

小記花生咬一口,絲打是咪月月清,巴打點解你又知?

一半人工扮靚買衫

樓主續稱:「事關上個月話幾個同事一齊去個旅行, 個女同事竟然話冇錢!」

唔係呀嘛?$4 萬月月清,港女是怎麼消費的呢?

樓主追問知真相:「後來問多兩句先知原來佢有一半錢大多數都用黎買衫裙, 護膚品同化妝品, 每個月用成 1-2 皮買呢 d 野, 真係好誇張,」。

重申,係「每個月 1-2 皮」!

樓主最後突破盲腸:「佢化唔化妝都係咁架啦...不如留多個錢投資好過..」。

網民:「你人工咁低?」

究竟是不了解女人心,抑或純屬小驚大怪?已不知應該如何評論樓主,反正帖子在截稿前已贏得 26,003 個點擊率,133 個回應。有網民表示:「可能佢唔想去呢個旅行」、「老來時冇錢用」、「你人工咁低?」。

有網民好似好了解女人:「好多女人都進貢 4,5 成人工俾化妝品公司,服裝名店」、「一定係買左又唔用
放到周屋都係」、「D 女好鍾意買好多野返屋企又唔用,過左期等家人幫佢吊」。

不少網民撐港女:「你理得人」、「唔欠債就無問題」、「關你乜事,人地又無問你借」、「佢自己用自己錢買咪好,唔使條仔俾,好過有 d 女當條仔係提款機」、「冇爭錢,屋企又唔等錢用,有可能屋企重大把留俾佢,有乜所謂?」

世界三大最易賺錢行業

有網民突破盲腸:「世界三大最易賺錢行業:亞洲人嘅賭場、女人嘅美容產品、LAN 仔嘅電子遊戲」。

【精選消息】

【精選消息】

 

Source:香港討論區

相關文章

Page 1 of 11