媽媽被騙買點數卡損失數千元 網民:中咗美男計?

| 柔之拔 | 06-03-2019 10:22 | |
媽媽被騙買點數卡損失數千元 網民:中咗美男計?

厲害了!阿媽被騙徒利用購買點數卡損失數千元,巴打上網求救,有啲咩要注意?有巴打聲稱其母遭騙買點數卡損失數千元,母親卻因怕事件張揚而不願報警,巴打遂到網上討論區求助,問如何能夠阻止騙徒使用點數。

網民「風景看盡至甘心」日前在 LIHKG 討論區發帖,題為「阿媽俾人呃錢買左點數咭 有咩可以做到」。樓主表示:「見到佢好唔開心我又唔知可以做啲咩」。

小記放低花生,報警了沒有?

媽媽不願報警

樓主表示沒有報警,理由是媽媽怕瘀。他解釋:「佢覺得咁大個人俾人呃好瘀。頭先陪左佢報警,點知佢又驚警方會聯絡佢上司,令佢上司覺得佢咁大個人都仲俾人呃,結果冇報到」。

樓主也有遭騙財經歷。他剖白:「我自己過兩日要測驗,完全冷靜唔到。頭先大家都好激動,佢覺得我唔明佢感受。其實我明..因為幾年前我都俾人呃過錢..仲未拎得返」。




點數卡不是 sim 卡

他慨嘆:「唉咁就俾人呃左幾千蚊。佢而家話自己好蠢又師奶心態貪小便宜。我阿媽完全唔知點數咭咩嚟。佢一開始仲以為係幫手買電話咭...」。

如何令騙徒用不到點數卡?

樓主打定輸數:「唔奢望拎得返啲錢」。他問:「但除左報警,有冇辦法可以令騙徒冇辦法用到啲點數咭?唔該哂大家。最後一句,大家自己小心提防騙徒之餘,都要小心屋企人中招。佢地真係唔識,好易就瀨嘢。」

樓主早前跌銀包 全家當黑

樓主黑到爆:「唉早兩星期先跌完銀包,而家又到我阿媽俾人呃。」

隨帖子上載一張圖片,裡面有幾張短訊截圖。目測截圖,當騙徒叫樓主媽媽買 My card,樓主媽媽卻即時回應「phone card 有咩要求」,反映媽媽錯把 My card 遊戲點數卡誤以為是流動電話 sim 卡。

據了解,截圖短訊對話的兩個人,是樓主媽媽與她的女上司。但樓主稱:「係女上司 whatsapp 俾人 hack 左 嗰個人叫我阿媽買 唉」。

媽媽被騙買點數卡損失數千元 網民:中咗美男計?
巴打上載一張短訊截圖,目測短訊對話,推斷疑似巴打媽媽遭騙徒騙買點數卡。

網民:伯母衰咸濕?

媽媽被騙買點數卡,樓主跌銀包,全家當黑。不少網民把茅頭指向樓主媽媽:「伯母衰咸濕?」、「你阿媽中左美男計?警都唔報,仲可以點,唯有返多幾日工,得閒請阿媽飲茶去街氹下佢啦」。

有網民突破盲腸:「成家都俾人呃一定有原因」。

有網民質疑:「你老母的思維十分奇怪! 知道自己上司的 WHATSAPP 比人 HACK 咗, 利用來騙人, 自己都受騙了...應該立即話比自己上司知, 以作提防及改善...為何你老母返而唔想上司知道? 你老母想有更多人受騙? 你老母想玩佢老闆?」

【精選消息】

【精選消息】

 

Source:LIHKG討論區

Page 1 of 13