無品港媽為報復教仔整斷餐廳所有牙籤!侍應嬲爆:未考牌就生仔叫非法懷孕

| shiuhk | 28-02-2019 14:51 | |
無品港媽為報復教仔整斷餐廳所有牙籤!侍應嬲爆:未考牌就生仔叫非法懷孕

如果父母本身都有品德問題,又怎樣教好下一代呢?可惜的是,自身有問題的父母實在太多,所以「生仔要考牌」這一句近年很快就在網上興起。近日有做侍應的網民在網上抱怨,說遇到一名十分無品的港媽,拎餐廳牙籤畀細路玩之餘,竟因賭氣將全部牙籤整斷,簡直比小朋友更幼稚!

【相關報道】

【相關報道】

有西餐廳侍應在 Facebook 專頁「生仔要考牌系列」出帖,嬲嬲表示遇到一個超級無品的港媽。事緣有兩個港媽帶小孩們用餐,期間小孩很嘈,於是樓主就叫小朋友「細聲啲」,怎料這行爲竟挑起了其中一個港媽的「仇恨」。樓主之後發現,港媽竟拎檯上的牙籤來教數學,更在白色的牙籤包裝上寫上數字,那其他客人怎樣用?於是樓主看不過看,上前勸喻說:「小朋友,唔好整爛啲牙籤!牙籤唔係用嚟玩㗎!」並收走玩過的牙籤。怎料港媽竟然十分串地跟小朋友說:「叔叔話你哋整爛哂啲牙籤咪整爛比叔叔睇囉!」然後竟將檯上所有牙籤都全部整斷。樓主極嬲,在帖文大罵:「我覺得未考到牌就生仔果啲應該判做非法懷孕!」

不少網民都認同樓主,紛紛罵說:「依個世界真係有啲人痴線架」、「第時自己受返」、「無品到呢,大嘅不知所謂,個細嘅學曬」、「不知所謂,完全唔顧人地」、「真係好無家教,可能個老母都無人教佢」、「原來仲有老母係教細路做破壞王」、「黐_線收返佢 10 蚊支啦」、「自己將來受番,仔女當佢係草」、「垃圾之中嘅垃圾」、「惡意破壞喎,叫警察黎煩下佢都好」、「最後果句非法懷孕好句」、「個老母幼稚過小學生」、「他朝一日用牙籤要收錢」、「呢位連做人都未考牌」互相尊重是基本禮貌,似乎這位港媽連這都做不到呢。

【相關報道】

【相關報道】

Source:生仔要考牌系列

相關文章

Page 1 of 11