人人趕返工老伯跌倒無人理!善心打工仔幫手卻被老闆鬧:都係當你遲到

| Siu Yeung | 27-02-2019 16:15 | |
人人趕返工老伯跌倒無人理!善心打工仔幫手卻被老闆鬧:都係當你遲到

近年不少網民都自嘲,無論打風還是暴雨,都無阻香港人「鍾意返工」的熱誠。稍早前,在網民便在 facebook Tai Po 大埔群組分享了一段經歷。發帖樓主表示今早目睹一位老伯失平衡跌倒流血,於是上前幫忙。雖然已馬上向公司說明情況,但仍稱會「當遲到」,又因正值上班時間,沒有任何人前來幫忙,樓主嘅嘆:「香港人『返工第一』呢種特質非一朝練成,促成社會冷漠,多得各大財團、老闆政策催化。」

【網絡熱話】

樓主在帖文表示,今天早上在香港某快餐廳吃早餐,看到一位老伯失平衡跌倒,頭部嚴重出血,於是立即報警,並與另外兩名途人上前幫忙。警員到達後表示,請樓人等人留守現場協助,直至救護員到場。

由於樓主同樣要趕上班,於是向公司表明情況,不過相關同事卻反問我:「 點解係你報警唔係職員報呢?都係當你遲到囉,公司冇呢類情況指引。」樓主認為自己只是盡公民責任,沒想到報警也會被批評。

樓主環顧現場,最後只得 3 人及遲來的保安員幫助伯伯,其他職員沒有一個願意幫手。其他人亦如常工作、用膳,或站在一旁「食花生」。樓主不禁感嘆:「見到以上公司同周遭人對事件既反應都覺得幾婉惜。香港人『返工第一』呢種特質非一朝練成,而且促成社會嘅冷漠程度,要多得各大財團、老闆政策催化,仲要多謝政府對社會上好多『揾朝唔得晏』嘅實況繼續視而不見。」最後有網民擔心樓主有沒有遲到,樓主回覆在最後 1 分鐘返到成功打卡。

對於樓主的經歷和感慨,不少網民都認同,留言包括:「可悲的社會」、「公司冇呢類情況指引,指引係死嘅,人係生嘅,真心覺得你做得好啱,撐你」、「香港人你哋只係老闆嘅賺錢工具, 請唔好學人講咩社會責任, 你地應有嘅社會責任就係返工, 唔好遲到, 幫老闆搵錢就夠」、「就係因為有樓主呢 d 咁垃圾嘅公司,香港人先越來越怕事」、「問返個 HR,如果受傷個位係佢老豆,問佢個答案係唔係一樣?」等。

【網絡熱話】

【網絡熱話】

Source:Tai Po 大埔

相關文章

Page 1 of 11