接待員午膳時間「含住啖飯開門」被投訴:食相非常難睇

| TT | 27-02-2019 17:17 | |
接待員午膳時間「含住啖飯開門」被投訴:食相非常難睇

相信 Lunch Time 是不少打工仔在繁忙的一天中,難得可以「透下氣」的時間,大家當然不希望在這麼休閑的時間內被他人打擾。不過,近日有名任職 reception 的打工仔,卻在 Facebook 專頁上大嘆食飯時間遇上「西客」,之後更收到投訴,令其不得不在 Facebook 專頁上分享,以解心頭之怨。

接待員午膳時間「含住啖飯開門」被投訴:食相非常難睇

【相關報導】

【相關報導】

任職前枱的樓主指當日正值午膳時間,樓主表示自己一般午膳時間都不會外出食飯,會留在自己座位,所以一到午休時間便會將電話調至靜音,希望可以休息一下,惟有日突然有客人於午休時間到訪公司,當時正在食午餐的樓主無可奈何下唯有「含住啖飯都照開門」。結果幾日後,其主管卻收到當日於午休時間到訪的客人投訴,指「你地前枱同事嘅食相非常之難睇,一邊食飯一邊做野好唔專業」。雖然主管對投訴一笑置之亦無責怪樓主,更幫樓主向客戶解釋,但樓主依家怒氣難消,直指「我心諗你俾人話你樣衰你笑唔笑得出!呢條友係咪痴X線架?午飯時間我大條道理唔做公司野;幫你跟仲投訴我,仲話我食相難睇?」樓主更感嘆「香港嘅西客有幾X癲;真係躺著也中槍,地底級小薯食飯都係錯」。

不少網民留言表示同情,有人更留言分享自己遇過的「西客」,「有客打比阿頭話排隊耐,阿頭解釋話職員食飯時間,所以開唔齊counter, 個客問點解d職員要食飯阻佢時間。」,有網民更教樓主「食飯就將公司野通通拋豬腦後」,亦有人挪揄指「西客覺得自己先要食飯,服務佢嘅人,飲杯水照住盞燈,光合作用就夠」、「西客眼中你係唔需要食飯,而且住係個位度」。

【相關報導】

【相關報導】

Source:西客之道 HIspitality Secret

相關文章

Page 1 of 11