【有圖】樓上裝修整爛天花板有啲咩注意?網民:管理處,業主立案法團

| 柔之拔 | 27-02-2019 07:29 | |
【有圖】樓上裝修整爛天花板有啲咩注意?網民:管理處,業主立案法團

是咁的,鄰居單位裝修又嘈又騷擾已經夠煩,還要把你的天花板幾乎鑿穿,有啲咩要注意?有網民在網上討論區發帖附圖,有圖有真相,表示其居所單位的樓上裝修,嘈都算數,樓上裝修居然幾乎把天花板弄到突了起來,似有被鑿穿的危險!

網民「請君自重」日前在 LIHKG 討論區發帖,題為「 _樓上裝修整_爛左我個天花板」(標題經過處理)。樓主在帖子表示:「嘈_到_街都算!_佢老母!連個天花都整_爛埋,痴_線!有冇巴打試過?報警受唔受理?」(文字經過處理);隨帖子上載圖片(如上)。

樓主幾乎句句都爆粗,應該很憤怒了。如果你試過遇到鄰居大裝修,你應該有共鳴憐憫樓主。小記花生咬一口,目測圖片,咦,天花板又真係凸了起來似要穿了,唔似 P 圖呢!可以點樣算?

網民:「快啲鑿開個窿舉中指」

截稿前,帖子贏得 2,183 個正評,僅 15 個負評。如此頂癮又花生,難怪網民紛紛正評,踴躍回應。有網民表示:「生咗個乳房出黎 差粒的」、「好彩你牆紙痴得實
唔係食食下飯加餸」。

不少網民花生式建議:「好 lun 痴線 快啲鑿開個窿舉中指」、「試下督番上去」、「搵師傅黎打通晒佢霸埋佢間屋」。

有網民認真:「管理署(處)、業主立案法團」、「漏水? 係既要佢搞返掂」。

【精選消息】

【精選消息】

 

Source:LIHKG討論區

Page 1 of 12