新紮港媽千字文投訴呻老爺奶奶 7 宗罪 網民突破盲腸:重點係妳老公

| 柔之拔 | 27-02-2019 01:43 | |
新紮港媽千字文投訴呻老爺奶奶 7 宗罪 網民突破盲腸:重點係妳老公

婆媳關係可能是世上最複雜的一種人際關係。「BB 來了」也許只是導火線,婆媳之道根本就是水火不容?大家都係女人,點解咁多紛爭?最新研究發現,婆媳糾紛的源頭可能是夾在中間的一個男人。「同住奶奶好惡頂」Facebook 專頁日前發帖,帖子題為「生完 bb 討厭老爺奶奶」,一名港媽剖白在坐月期間,與老爺奶奶相處發生的 7 大問題。然而,有網民突破盲腸,表示問題不在老爺奶奶,最錯原來是老公?

港媽在文首問大家,生育後會否特別討厭老爺奶奶?她先戴頭盔,強調老爺奶奶是好人,對自己好;惟文化差距,「我老公又唔識溝通,成日比錯料我」,因此偶有誤會。幸不是同住,見面食飯,彼此客氣。可是當港媽生育後,「覺得佢哋好煩好討厭」。以下歸納港媽投訴老爺奶奶的 7 宗罪!

1】分娩後安排親戚探訪

港媽在醫院分娩後,又肥又腫,多多嘢煩,超唔想見人。可是老爺奶奶「安排唔熟嘅親戚探訪」。老公又唔幫自己,更「一句頂埋嚟,話佢哋嚟探 b, 又唔係探你,仲咩唔比人嚟,我真係冇聲出」。

2】斥 bb 床墊唔好;老爺教埋身餵奶

港媽坐月攰到死,卻仍要應酬常來探 b 的老爺奶奶,更是常「好熱心」抱住 bb 唔放,港媽要餵奶,老爺奶奶都唔走開。

港媽驚爆:「我老公仲催我餵快 d 等佢哋可以玩孫,總之上嚟咁耐就攪住阿 b 咁耐,講嚟講去都係阿 b 個面相生成點,冇其他話題,100%專注在 bb 的所有細微細眼嘅嘢上」。

她又不滿老爺奶奶:「比好多意見,好似話我張 bb 床墊唔好,會整親 bb 個頭(其實個床墊攞晒獎,根據人工力學超好評)」,又指老爺教她埋身餵奶的「正確方法」,真係滴汗,奶奶則叫港媽坐地下餵奶云云。

3】唔比擺滿月酒 

港媽想擺 bb 滿月酒,讓兩家人食飯慶祝,可是奶奶「話人多易有菌,如果我哋擺,佢會抱 bb 出去出面」。港媽勁唔開心,直指「唔係一定要在酒樓擺,要防止病菌,可以去其他地方開個小 party 都等得,唔係一句話要抱走我個 bb 囉」!

港媽呻冤:「雖然我知佢係錫個孫,但我先係阿媽,我又唔係咩都唔識,我有陪月,有上 course 有睇書,甚至我的工作都同幼兒有關,我真係幾唔鍾意佢哋成日擺個專家樣出來教我,又幫我做埋決定」。

4】老公最想奶奶湊 b

港媽提到有次與老公爭執:「我想出去抖氣,我老公即刻話我一出去佢就叫佢阿媽來湊」,港媽對此非常不悅,感覺是老公隨時可以搵奶奶來 replace 自己。

港媽又指老公「成日都想佢阿媽來幫手,佢初時唔想請陪月,滿月後唔又想請鐘點幫手,成日想搵奶奶幫手,諗住慳錢」,然而港媽寧願頭幾年唔返工都想自己一手一腳湊,到 bb 返學先放手比屋企人帶。她反思:「叫我奶奶幫手,唔通我叫佢幫我洗衫晾衫洗奶樽,我坐喺度同個 bb 玩咩,咪又係我做清潔佢玩 bb」。

港媽懷疑自己產後抑鬱:「每次我見到佢哋一家三口同我個 bb 玩,講晒佢哋嘅家鄉話,又叫我唔使湊,去做自己嘢,我心裡很不是味兒,覺得自己勁被排外」。

5】奶奶湊 b 資訊來自三姑六婆

港媽自我分析,認為自己對老爺奶奶的不滿,多少是來自老公。她指老公「成日質疑我湊 bb 的方法,成日覺得佢阿媽先係最啱,成日想佢阿媽參與,我覺得,個 bb 係我哋嘅,我哋有困難,應該先自己試咗先再搵辦法,始終個 bb 係自己嘅,我點都要學識點湊,交比其他人湊,我永遠都唔會學識」。

港媽直指奶奶的湊仔知識來自數十年前,又唔肯上陪月班,湊仔資訊來自三姑六婆;「我都唔係好放心比佢帶,而且佢教佢自己的仔女都唔算好,睇得出係好寵愛嗰隻,可以想像到佢哋寵個孫會更嚴重」。

6】日抱夜抱 搞到 bb 識扭抱

港媽想突圍:「之後呢幾個月,我唔理佢哋專心自己湊,但每次帶 bb 去見佢哋,都會搞亂晒 bb 的 schedule, 佢哋成日抱阿 b, 好哋哋瞓咗喺架車度又要抱起來,我知佢哋好鍾意 bb,但真係太誇張, 日間邊行邊抱,係都要抱到 bb 瞓著都唔放低,搞到 bb 夜晚唔肯瞓,開始識扭抱。」

7】bb 喊都冇機會氹

老爺奶奶也許實在太鍾意 bb,老爺奶奶要輪住抱,本來已心情麻麻的 bb 即刻大喊,惜老爺奶奶又唔肯「歸還 bb」。港媽想到大叫「要餵奶」先搶得返,可是港媽入房餵,老爺奶奶小姑輪住入嚟睇。

港媽:「我都冇機會氹掂 bb 唔喊,奶奶就話,等嫲嫲抱就唔喊喇,又搶返走,我好唔開心,講到好似我唔識湊搞唔掂阿 b 咁,正常 bb 喊都會比返人地媽媽抱啦,bb 要安全感嘛,佢好似想証明自己好叻咁,之後奶奶搞唔掂,比咗我老公抱,bb 唔喊,佢就話都係爸爸先搞得掂,我聽完又係勁唔開心,好似係都要話我唔掂咁,排我在外」。

港媽千字文發洩了,在文末表示心情都好返;並再次自省是否太小器,或太敏感:「但當同佢哋一齊時,就會莫名其妙的唔開心,我都唔肯定係咪我產後抑鬱,還是其他新手媽媽都會介意? 其他長輩同我 bb 一起時,我唔會有嗰種被入侵的討厭感覺」。

網民狠批:港媽老公正廢柴

不少網民把婆媳糾紛的茅頭指向老公:「個老公係正宗癈柴一名,遲早比嚟班人攪到你有 抑鬱,你自己一定要企硬,唔滿意一定要出聲。」、「其實個重點係你老公,唔係老爺奶奶」、「嫁錯老公系列」、「妳老公太唔體諒你了。我地男人在這方面太不懂感同身受。妳叫佢新車第一日落地,就要借比妳老豆落雨天去泥塘行山。佢就會較易明白妳的感受了」。

新紮港媽千字文投訴呻老爺奶奶 7 宗罪 網民突破盲腸:重點係妳老公
電視劇《BB來了》截圖。

生完 bb 討厭老爺奶奶 原文

(177) 新抱 Inbox - [生完 bb 討厭老爺奶奶]

我想問下,係咪生完 bb,會特別覺得 6299 討厭㗎?

老實講我 6299 都係好人,對我都好好,只是文化差距,我老公又唔識溝通,成日比錯料我,所以間中有誤會,但不算嚴重,而且又不是同住,見下面食下飯大家都客客氣氣。

但自從我生咗 bb 之後,我覺得佢哋好煩好討厭,首先係在醫院時,佢哋安排唔熟嘅親戚探訪,我生完之後又肥又腫又殘,好多嘢煩,超唔想見人,但老公一句頂埋嚟,話佢哋嚟探 b, 又唔係探你,仲咩唔比人嚟,我真係冇聲出,之後坐月時佢哋又成日要上嚟探 b,我攰到死都要應酬,好辛苦,佢哋一上嚟就好熱心 ,抱住 bb 唔放,我要餵奶都唔走開,我老公仲催我餵快 d 等佢哋可以玩孫,總之上嚟咁耐就攪住阿 b 咁耐,講嚟講去都係阿 b 個面相生成點,冇其他話題,100% 專注在 bb 的所有細微細眼嘅嘢上,又比好多意見,好似話我張 bb 床墊唔好,會整親 bb 個頭(其實個床墊攞晒獎,根據人工力學超好評),62 仲教我埋身餵奶的“正確方法”,真係滴汗,99 叫我坐地下餵奶…

又唔比我擺滿月,我只係想兩家人包間房仔食餐飯,慶祝下,佢話人多易有菌,如果我哋擺,佢會抱 bb 出去出面,我聽到勁唔開心,我唔係一定要在酒樓擺,要防止病菌,可以去其他地方開個小 party 都等得,唔係一句話要抱走我個 bb 囉,雖然我知佢係錫個孫,但我先係阿媽,我又唔係咩都唔識,我有陪月,有上 course 有睇書,甚至我的工作都同幼兒有關,我真係幾唔鍾意佢哋成日擺個專家樣出來教我,又幫我做埋決定。

之後有次我同我老公有拗撬,我想出去抖氣,我老公即刻話我一出去佢就叫佢阿媽來湊,我又係勁唔鍾意,感覺好似我走咗隨時都有佢阿媽來 replace 我咁,我老公成日都想佢阿媽來幫手,佢初時唔想請陪月,滿月後唔又想請鐘點幫手,成日想搵 99 幫手,諗住慳錢,但我真係超唔想,我寧願頭幾年唔返工都想自己一手一腳湊,到 bb 返學先放手比屋企人帶,叫我 99 幫手,唔通我叫佢幫我洗衫晾衫洗奶樽,我坐喺度同個 bb 玩咩,咪又係我做清潔佢玩 bb,我唔知係咪產後抑鬱,每次我見到佢哋一家三口同我個 bb 玩,講晒佢哋嘅家鄉話,又叫我唔使湊,去做自己嘢,我心裡很不是味兒,覺得自己勁被排外,雖然我成日都提自己要正面 d 諗,佢哋可能真係想幫我手,想我抖下,但唔知點解,就係勁唔鍾意。

我諗我對 6299 的不滿多少來自我老公,佢成日質疑我湊 bb 的方法,成日覺得佢阿媽先係最啱,成日想佢阿媽參與,我覺得,個 bb 係我哋嘅,我哋有困難,應該先自己試咗先再搵辦法,始終個 bb 係自己嘅,我點都要學識點湊,交比其他人湊,我永遠都唔會學識,事實上佢阿媽的湊仔知識都幾廿年前嘅,叫佢去上下陪月班又唔去,資訊來自三姑六婆,我都唔係好放心比佢帶,而且佢教佢自己的仔女都唔算好,睇得出係好寵愛嗰隻,可以想像到佢哋寵個孫會更嚴重。

之後呢幾個月,我唔理佢哋專心自己湊,但每次帶 bb 去見佢哋,都會搞亂晒 bb 的 schedule, 佢哋成日抱阿 b, 好哋哋瞓咗喺架車度又要抱起來,我知佢哋好鍾意 bb,但真係太誇張, 日間邊行邊抱,係都要抱到 bb 瞓著都唔放低,搞到 bb 夜晚唔肯瞓,開始識扭抱,最近一次,阿 b 去 99 度之前已經有點心情麻麻,一去到,6299 又要輪住抱,bb 即刻大喊,6299 又唔肯比返我,我話要餵奶先搶得返,我話入房埋身餵,6299 小姑輪住入嚟睇,我都冇機會氹掂 bb 唔喊,99 就話,等嫲嫲抱就唔喊喇,又搶返走,我好唔開心,講到好似我唔識湊搞唔掂阿 b 咁,正常 bb 喊都會比返人地媽媽抱啦,bb 要安全感嘛,佢好似想証明自己好叻咁,之後 99 搞唔掂,比咗我老公抱,bb 唔喊,佢就話都係爸爸先搞得掂,我聽完又係勁唔開心,好似係都要話我唔掂咁,排我在外。

當然,現在打呢篇嘢出來時,心情都好返,平心來講,其實佢哋冇做過咩唔啱,我獨自一人時,都會怪自己會唔會太小器,或太敏感,但當同佢哋一齊時,就會莫名其妙的唔開心,我都唔肯定係咪我產後抑鬱,還是其他新手媽媽都會介意? 其他長輩同我 bb 一起時,我唔會有嗰種被入侵的討厭感覺

【精選消息】

【精選消息】

 

Source:同住奶奶好惡頂

Page 1 of 14