【勵志】港女友移情別戀毅進警督察 巴打頓悟發奮圖強考公務員 CRE

| 柔之拔 | 24-02-2019 19:01 | |
【勵志】港女友移情別戀毅進警督察 巴打頓悟發奮圖強考公務員 CRE

是咁的,拍拖 7 年的女友,移情別戀毅進警察,更懷有對方身孕,巴打有啲咩要注意?感情路上,總是崎嶇多變,不如意事十常八九。有巴打日前在網上討論區發帖,大吐苦水,剖白拍拖 7 年的女友,竟搭上舊同學「毅進警」,更為對方懷孕。巴打發帖卻非大吵大鬧,反而表示領悟到一個道理……

女友想當全職媽媽 哪有錢

網民「香蕉牛奶雪糕」日前在 LIHKG 討論區發帖,題為「女友比毅進警扑咗,自此我領悟到一個道理」。樓主表示與大學認識的港女友拍拖 7 年,第 4 年的時候,讀幼兒教育的女友曾表示想婚後生育當全職媽媽,相夫教子,表示對孩子發展更好。

感情轉淡 預料分手

可是,樓主有自知之明,只讀個 marketing,坦言負擔不起,現在仍搵緊萬元月薪,老豆又唔是富豪,養自己都未掂云云。

於是,樓主與女友的關係愈來愈淡,最糟情況可以幾個月才見面一次。樓主也明白,分手只是時間問題,等待導火線。終於……

導火線是中學同學「毅進督察」

樓主知道,港女友在中學時期,曾被同學追求不果。但他們彼此仍有來往,例如在社交網互相呃 like。該名同學曾是不良少年,後來爭氣讀毅進,自強不息,更成功投考警察;之後繼續進修完成大學學位,最近晉升為督察。「毅進警」有樣有事業,港女友曾在樓主面前讚「毅進警」為筍盤。未料,港女友原來已偷偷地與毅進警搭上,更懷有對方身孕,最終與樓主分手收場。

樓主指女友冇乜悔意,並解釋「情敵」雖然只係毅進仔,但碌咗入警察,再 HEA 讀埋個公開大學 degree 之後,晉升為督察,變成高薪一族,仲要係鐵飯碗,出面經濟不景、裁員、業務重組,乜都唔關佢哋事。仲要有得申請宿舍,退休可住公屋,又有長糧,一家人從此生活無憂,啱晒追求穩定的樓主前女友。

「政府工唔一定比你叻」

樓主反思:「有啲震撼,但未至於崩潰。話晒都咁多年感情,唔開心梗有,但我更唔開心嘅,係自己嘅人生。我努力讀書,大學畢業,做嘢都叫盡責,晚晚 OT,典型香港仔成長路,如果喺幾十年前,我應該已經結婚生仔買樓。但今時今日,如果你唔係社會上最 outstanding 果班人,你嘅人工就基本上無可能追上政府工,而做政府工嘅人,其實唔一定比你叻同努力。」。

「公平咩?」

對於毅進警,樓主直指:「我女友都承認佢思想仲係好幼稚,除咗因為佢本身個人係咁,再加上佢加入咗一個好保護性強嘅體系裡面,所以無乜重大經歷會令佢成長。但就係咁嘅人,都可以安居樂業養家,反而在社會掙扎打拼嘅有為青年,就因為社會結構嘅問題,成功機會少之又少,真係要問一句:『公平咩?』」

樓主表示仍相信傳統智慧,至今未敢完全否定「努力總有出頭天」。但係:「在現今嘅社會結構裡面,我嘅成功會如何發生,我真係答你唔到。」




放開一切 準備應考 CRE

樓主回憶一次與已分手港女友和毅進警相遇:「傾多一陣,阿威(毅進警)就來接佢。阿威好熱情咁同我握手,好似新相識咗個朋友咁,我覺得佢真係好傻 hi。之後佢扶住阿儀(前女友)去停車場,一隻手 fing 住條 Toyota 車匙,一隻手不時摸吓阿儀個肚,兩個人嘅眼神都好似好滿足咁。」

樓主霸氣:「我望住佢哋背影,決定放開一切,獨自踩單車返屋企,準備應考下個月嘅 CRE。」

網民質疑是潮文

截稿前,帖子已贏得 3610 個正評,99 個負評。網民激讚樓主「型」;惟也有不少網民不信毅進仔可以升督察,質疑帖子只是潮文,沒有給予很高的分數,甚至一度要求重作。

 

【精選消息】

【精選消息】

 

Source:LIHKG 討論區

相關文章

Page 1 of 11