下大雨想遮陌路人卻連番遭拒 巴打嬲嬲:香港人愈嚟愈細膽!

| 柔之拔 | 20-02-2019 08:28 | |
下大雨想遮陌路人卻連番遭拒 巴打嬲嬲:香港人愈嚟愈細膽!

是咁的,昨天早上 2 月 19 日香港多處地方傾盆大雨,市民趕返工淋到全身濕,假如有好心陌路人突然拿出雨傘善意遮你,你有啲咩要注意?有巴打好心想遮陌路人,卻連番被拒。巴打嬲嬲遂到網上討論區發帖呻怨:「學會接受難道比學會付出更難?」

「好似當我變態」

網民「何不食肉糜」日前在 LIHKG 討論區發帖,題為「[香港人]都係想遮埋你唔想你淋雨啫」,分享日前上班下大雨,好心遮陌路人卻兩次遭拒的經歷。樓主在帖子表示:「今朝搭巴士去火車站轉車,雨有 d 大,見到有個女人冇遮,咪上去遮埋佢 lo,點知俾佢拒絕,我話兩部路啫唔使介意,佢照拒絕,好似當我變態咁,咁算啦我就照行。」

小記花生咬一口,以為樓主洩氣你就輸了!樓主屢敗屢戰,居然再接再厲,好戲在後頭!

「當我痴線,心灰意冷」

女的食檸檬,男的又如何?

樓主續稱:「跟著前面又有個同車男人,佢都冇帶遮,我又問多次,佢一樣拒絕我兩次,眼神見到佢當我痴線咁,我都有 d 心灰意冷。」




「接受難道比付出更難?」

樓主反思:「自問好心一個想幫忙,有 d 費解點解俾人當唔正常?香港地好心人愈黎愈小,有心主動幫 ge 人更少,學會接受難道比學會付出更難?」

樓主戴頭盔:「唔好話咩樓主係咪嬲冇人肯俾幫,純粹係十年前 ge 香港一定唔係咁:(」。

樓主慨嘆:「香港人愈黎愈細膽,見到自己人俾人蝦,冇人幫;見到有人要扶,冇人去。幾時出手幫忙要有勇氣?大家爭 d 氣!」
















網民:洗唔洗咁 defensive

截稿前,帖子贏得 6,010 個正評,124 負評。網民踴躍回應,多姿多采。不少網民勁撐:「支持樓主」!

有網民分享相同遭遇:「我都試過同樣情況,大家等緊紅綠燈,我見落緊雨諗住遮埋佢。點知寧願淋雨都唔洗遮!嗰刻我都係諗,做人其實洗唔洗咁 defensive?」

有網民坦言:「三唔識七,難免會覺得尷尬,唔關男定女事」。

選擇接受的自由都冇?

想幫人卻遭拒,對方一定要接受,否則被認為是 defensive,對方連選擇接受的自由都冇,又是否和諧呢?

「照下鏡就知點解」

有網民惡搞:「照下鏡就知點解 d 人避開你,冇鏡就用地下 d 水照照!」,遭樓主直斥不雅:「留言唔好咁低質好冇,想散下正能量啫,自問樣高高過金鐘巴打,而且熱心幫人。個社會多 d 人關心其他人有咩唔好?」,贏得 2,506 個正評,68 個負評。

網民分享不同經歷

有同樣好心的網民,分享不同經歷:「試過遮埋人, 冇你呢個情況。而且啲人都唔該前唔該後, 幾有禮貌,都有試過人地主動遮埋我」。

【精選消息】

【精選消息】

 

Source:LIHKG討論區

相關文章

Page 1 of 11