保安員收$400 超巿禮券利是空歡喜一場

| 何兆洋 | 14-02-2019 18:04 | |
保安員收$400 超巿禮券利是空歡喜一場

不少屋苑保安員,都會在新年期間,收到利是。早前,在 facebook 我們都是保安員群組,便有任職保安員的網民,分享了自己的經歷。他指早前收一位住客的利事,打開後有 4 張超巿禮券,本來滿心歡喜,但之後發現禮券已過期多時,大概得物無所用。

日前,一位網民上載了一張相片,為 4 張 100 港元的惠康超巿禮券,不過原帖現時已被刪除。他在帖文表示:「話說,今晚我又做座頭(樓宇管理員),仍是新正頭所以有利是收。有一個住客,佢反傳統派 coupon,好啦,我即刻拆嚟睇,嘩,冇死喇,成 4 張 100 蚊惠康禮劵,開心死,因為收呢啲可以買好多嘢。點知,再睇返個 Valid date,唔知喊好定笑好。」

從相片可見,禮券的到期日為 17 年 6 月 30 日,已過期。發帖者笑言:「可能我無意中開罪左佢。」至於其他網民,不少都不齒住客的行為,認為不會是無心之失:「嗰個客心態不好」、「其實佢咁樣做好唔老嚟」、「擺明玩你」,有人還笑言:「一蚊加粒糖(入返落住客信箱),甜甜蜜蜜好意頭呀」等。有人建議樓主,可試試打電話去惠康要求更換,不過過往有傳媒以顧客身份查問過,惠康的回覆是「禮券在有效日過後均無效,不可更換,無法延期」。

Source:我們都是保安員、PLAY HARD 玩硬

Page 1 of 12