D&G 豬年 Tee 又被指辱華?玻璃心解讀:錢多人傻

| shiuhk | 12-02-2019 13:05 | |
D&G 豬年 Tee 又被指辱華?玻璃心解讀:錢多人傻

意大利名牌 Dolce & Gabbana(D&G)早前拍攝筷子廣告被指是種族歧視,而 D&G 一名設計師更公開「辱華」。結果,一衆中國女明星抵制杯葛 D&G 舉辦的時裝表演,其後品牌創始人拍片道歉。本來以爲事件已經告一段落,但近日 D&G 為豬年設計的豬仔 Tee 竟然又再出事,再次被指涉及辱華!

【相關報道】

【相關報道】

D&G 近日一連設計了多款豬年插圖彩色 Tee、衛衣等,内地官網仍有販售的 5 款 Tee 售價由 ¥2,900 到 ¥3,500(約 HK $3,350 到 $4,044)不等。當中一款黃色 Tee,插圖豬豬一手拿著心形的金色 D&G 商標,另一手就拿著一叠紙幣,有敏感的内地網民質疑這是辱華,暗諷中國人「錢多人傻」。結果,不少内地網民紛紛起哄,批評 D&G:「一次不忠,百次不用」更呼籲:「是中國人就別買,謹記勿忘國恥!」

D&G 豬年 Tee 又被指辱華?玻璃心解讀:錢多人傻
D&G 豬年 Tee 又傷到強國玻璃心?

然而不少香港網民就反嘲,說:「係都要對號入座,冇銀得救」、「原來強國人係叫『豬的傳人』」、「D&G 一路笑_佢地一路賺佢地錢」、「設計『玻璃豬』好過啦」、「抵制曬全地球未?」、「黃色肯定係影射緊黃種人啦!」、「玻璃心咩野都對號入座」、「多疑和疑心重,好似係病徵黎架」、「D&G 又有免費廣告,口說不的強國人會買了」、「其實冇錢哥陣你都...」、「自己理解錢多人傻咋喎」、「強國哪來 1000 蚊紙」、「上次 D&G 大減價即刻排晒隊買,畀啲骨氣」、「不如唔好要豬年?」、「有啲野唔可以亂認架!做咩啫你地」豬豬好像做任何事都中招,被扯上辱華真的好無辜啊!

【相關報道】

【相關報道】

Source:梨視頻

Page 1 of 13