巴打用 Nokia 6230 成功上 YouTube!網民詫異:古文明

| Siu Yeung | 11-02-2019 17:57 | |
巴打用 Nokia 6230 成功上 YouTube!網民詫異:古文明

大家還記得,第一次用手機上網,用的是什麼型號嗎?稍早前在香港高登討論區手機台,有網民便找出 2004 年推出的 Nokia 6230,發現原來這「古董」,竟然可以上到 Youtube,讓不少人感到詫異。

【流動】

日前有網民找出 10 多年前推出的 Nokia 6230,發現原來可用此手機上 Youtube,頓時有「開心大發現」的感覺。部份網民看到,都嘖嘖稱奇,留言包括:「化石」、「仲支援到」、「 古文明科技」、「其實當年做到好多嘢,不過唔話畀你哋知,都唔知佢做咩要咁神秘」、「當年好多機都可上網,不過唔係輕觸式都係垃圾」等,另外有網民解釋:「睇返當年 Nokia 6230 都算領先科技,同時期出嘅 se k700i 同 Motorola E398 上網速度都係得 gprs,最快都係得 48 kbps,但 6230 有 edge 最快可以行到 236.8 kbps,所以而家先可以播到 youtube。」

翻查資料,Nokia 第一部能上網的手機,是在 1999 年推出的 7110,這是世界上第一款支持WAP (無線上網協議) 的手機,但當時用的是單色屏幕,經設定後,可用來瀏覽新聞及收發 email。

【流動】

【流動】

Source:高登討論區

Page 1 of 12