港媽帶小孩坐飛機被投訴以「小朋友玩下咋嘛」要包容!反被後座大叔一句 KO

| TT | 11-02-2019 12:50 | |
港媽帶小孩坐飛機被投訴以「小朋友玩下咋嘛」要包容!反被後座大叔一句 KO

熱愛旅遊的香港人,不知大家最怕在飛機上遇到什麼樣的旅客呢?應該不外乎大聲喧嘩、前面椅背靠後、用腳頂椅背等。有空中少爺在 Facebook 上分享自己在飛機上遇到的趣事,有一對港爸港媽帶一對子女乘搭長途機,其間兩位小朋友被其他乘客投訴,機組人員向其母反映時,其母卻以「小朋友玩下咋嘛」作借口,並無理會機組人員的勸告。其後港媽亦向機組人員投訴指她後面的大叔用腳頂她的椅背,惟大叔只回應該了一句,「我喺我老母心目中都係小朋友,呀姑你包容下啦!」之後在餘下的機程,港媽及兩個小孩變得非常安靜。大網紛紛大讚「阿叔無懈可擊」同時亦指「"佢係小朋友黎咋"呢句真係難聽過粗口」。

【網絡熱話】

【網絡熱話】

早前(8日)任職空中少爺的版主在其 Facebook 專頁分享當空中服務員遇到的事,他發文指在一程長途機上有不少香港人,當中有一家四口在登機後,兩個小朋友都坐不定,一時在機上大叫,一時走出走廊,但是他們的爸媽卻沒有阻止,令附近的乘客感到十分滋擾,直到有其它機組人員上前勸籲:「唔好意思啊太太,介唔介意叫小朋友唔好跑呢,因為怕我地做野撞到佢地啊」,港媽才語帶不屑地對一對子女說:「人地鬧啦!仲唔坐好?」

直至安全帶燈號亮起,兩個小朋友才坐回座位,但他們卻開始用腳踏前座女乘客的椅背,令女乘客投訴,這次由版主親自出馬,向港媽反映「太太,唔好意思啊,麻煩你叫小朋友唔好踩前面嘅凳背啊,因為會影響到其他乘客休息嘅」,不料港媽卻反駁指「咩姐,小朋友玩下咋嘛,洗唔洗投訴姐!你地對小朋友都冇愛心嘅」,版主再向港媽解釋指因已有前後兩排共 5 位乘客投訴其子女,結果港媽只用「小朋友咋嘛」作解釋。

隔了一會,港媽亦投訴她身後的大叔用同樣的方法頂其椅背,惟大叔卻指「我喺我老母心目中都係小朋友,呀姑你包容下啦」,版主聞言即笑並私下大讚大叔好堅並指「佢老母八十幾歲人做喺佢隔離,呀叔真係小朋友喎」。在接下來將近 8 小時的機程,港媽及 2 個小孩十分安靜,至於該家庭的爸爸全程和三母子形同陌路,全程只是在看電影。空少最後指「唔好以為大媽先會講啲咁嘅說話,香港的媽媽都會架」。

此文一發便引起不少網民的熱論,不少人都紛紛稱贊大叔「好波」,「尼位阿叔無懈可擊呀實在,完美抽擊尼位香港老母」、「呀叔果個真係好辦法」,亦有人指出小朋友並不是「大晒」,家長不應在小孩子犯錯時以「小朋友咋嘛」作借口,應該好好教育子女,更有網民提出「生仔前要考牌」。

其它網民精選留言:

【網絡熱話】

【網絡熱話】

Source:豆腐空少的飛行日記

Page 1 of 12