馬鞍山戲院傳今年內結業 網民沮喪:如果轉手,一定要捱貴戲

| 柔之拔 | 09-02-2019 07:29 | |
馬鞍山戲院傳今年內結業 網民沮喪:如果轉手,一定要捱貴戲

是咁的,馬鞍山戲院傳今年內結業,網民嘩然。座落馬鞍山新港城中心的馬鞍山戲院,全港僅此一間、獨立營運;由於票價比市面低、加上只接受現金付款、不設網上及電話售票、僅有 Facebook 專頁而沒有其它宣傳渠道,有性格之餘不失諧趣,因此有良心戲院之稱。然而 1995 年開業至今的這間馬鞍山戲院,在近年有復甦跡象的香港戲院業大環境下,馬鞍山戲院竟然反高潮難逃結業倒閉厄運?ezone.hk 記者分別致電及藉專頁向馬鞍山戲院查詢結業傳聞,惟截稿前未獲回覆。

開業逾 23 載 獨立營運

網民 Mui Mui Alfa 日前「喺馬鞍山戲院」「覺得沮喪」;仍不忘在 Facebook 群組「馬鞍山之友 MOSers (Since 2014)」發帖。樓主在帖子表示:「馬鞍山戲院將會新年後結業,要看就要快!更新,應該係話今年內會結束!」;並留下幾個 hastag 包括:#戲院還是戲院 #已經回應了戲院去向 #馬鞍山戲院。

網民:有戲院取代

截稿前,帖子已贏得 1,160 個 emoji 心情、381 個回應。網民驚訝哭崩,踴躍留言。有網民表示:「如果轉手,一定要捱貴戲」、「超大鑊」、「唯一既娛樂都沒埋,真係沙漠.」、「已經好多人支持,加價後仍舊支持,咁都要執,個新港城可以唔使去喇」、「好似話會有另一間戲院取代」。

有網民分析:「會唔會係租太貴,票價又比市面低,做唔住」。

有網民淡定:「記得唔知邊一年又有人講過 最後咪仲係係度」。

有網民向好看:「會唔會變 MCL 佢地近年主玫(攻)細影院 雖然變為連鎖,但有會員制都唔係唔好既」。

有網民突破盲腸:「馬鞍山戲院係安樂有份,現任嘅所謂老闆其實本身係安樂高層。如果佢退休,安樂自己接返嚟做唔出奇。不過商場呢啲場地,通常會開放俾咁多間公司去bid嚟做。某程度上,易手都唔係壞事,因為戲院設備一般會更新吓,只希望票價係合理水平。」

不設網上及電話售票

馬鞍山戲院座落馬鞍山安祿街 18 號新港城中心商場 2 樓;馬鞍山戲院每日 10:30am 前只售當日早場、只接受現金付款、不設網上及電話售票 -戲院預售為三天(今、明、後)。

 

【精選消息】

【精選消息】

 

Source:馬鞍山之友 MOSers (Since 2014)馬鞍山戲院maonshancinema

Page 1 of 12