巴打抱怨阿媽浴缸養海鮮為即劏即煮!網民錯重點:貓貓新玩具

| shiuhk | 04-02-2019 13:07 | |
巴打抱怨阿媽浴缸養海鮮為即劏即煮!網民錯重點:貓貓新玩具

香港地少人多,很多單位都沒有位置放浴缸,所以想浸浴並不容易。想不到,一位巴打家中難得有浴缸,但他的媽媽就不是拿來自己用,而是用來養食用海鮮。為的,只是希望想食就「即劏即煮」?

【相關報道】

【相關報道】

有巴打在討論區抱怨,說媽媽「病態地鍾意食魚」。她為了食最生猛的海鮮,竟然喜歡一次過買幾條魚放到家中浴缸養,最誇張還一次養 9 條,以達到「隨時想食就即劏即煮」。所以,當巴打跟家人想沖涼就要特地將魚移走,甚至洗一次個浴缸,讓巴打大叫:「真係頂唔_順!」然而最好笑的是,有另一位巴打竟留言,說:「我老豆都係咁」,更附上一張貓貓看著浴缸中魚的相片。不過比較好的是,這些魚其實是養給貓貓食,聼著比較合理。

巴打抱怨阿媽浴缸養海鮮為即劏即煮!網民錯重點:貓貓新玩具
為了食生猛海鮮,地方爸媽可以去到幾盡

有巴打見樓主這麽崩潰,就獻計說:「企入去照沖,照用洗頭水同沐浴露」、「你可以還拖,佢養魚,你養龍蝦」、「搬走啦」、「搵日拆左個浴缸佢」而有巴打則笑説:、「乜套『魚樂無窮』做咁耐嘅」、「可以同啲魚一齊暢泳」、「好彩令壽堂唔係鍾意食豬牛雞」、「隻貓等待時機」、「貓貓:有新玩具?」、「一山還有一山高」、「同埋啲魚一齊沖涼,好似去咗水族館咁」、「啲魚幫手食你啲死皮」、「行落街市一日買一條咪仲新鮮」、「你應該帶老母睇吓醫生」、「笑死,隻貓仲要望」、「貓貓心諗,發達啦咁多魚」、「想像唔到樓主廁所陣腥味」、「同琴晚用磨機鋸床嗰位 ching 一樣咁痴線」只可以跟樓主說,年年有餘好意頭,看開點吧。

【熱門報道】

【熱門報道】

Source:Lihkg

相關文章

Page 1 of 11