【圖解】床褥太大冇得換 巴打唯有用鋸的 網民:求橫切面圖

| 柔之拔 | 01-02-2019 07:33 | |
【圖解】床褥太大冇得換 巴打唯有用鋸的 網民:求橫切面圖

是咁的,床褥買大了冇得換,可以點樣算?床褥太大冇得換,巴打唯有鋸開佢。這是甚麼概念?日前有網民在討論區發帖,提到「床褥太大冇得換」這個世紀難題;並上載一張圖片,似乎把世紀難題即時 KO 了。究竟床褥買大了冇得換,可以怎麼辦?用鋸的?

網民「非常時期」日前在 LIHKG 討論區發帖,題為「_,個fd痴_左線,話張床辱買大左冇得退(文字經過處理)」。樓主在帖子表示:「佢用磨機鋸_左佢」,隨帖子上載一張圖片(如上)作為圖解。從圖片目測,一張床褥給放在床上,但旁邊還有一小截床褥,疑似是從大床褥給鋸了出來,天啊!

網民:剩低個邊做枕頭

截稿前,帖子贏得 4259 個正評,僅 16 個負評;巴打用鋸的方法解決床褥太大,似乎網民非常認同,紛紛讚好,更踴躍留言。有網民表示:「條友痴_線(文字經過處理)」、「佢話間房係多左出黎」;有網民好奇:「你個 frd 有無米 6」。

另有網民質疑:「點解唔鋸咗個床頭櫃佢」;有網民建議:「剩低個邊做枕頭」、「鋸走對腳咪得」。小記花生咬一口:唔係呀嘛?

【圖解】床褥太大冇得換 巴打唯有用鋸的 網民:求橫切面圖
巴打買床褥太大冇得換,唯有用鋸鋸開佢;有網民求鋸開後的床褥橫切面圖(如上)。

【精選消息】

【精選消息】

 

Source:LIHKG討論區

Page 1 of 14