大媽帶愛兒睇急症「打尖」不果竟打護士!網民怒罵:打人當食飯?

| shiuhk | 29-01-2019 12:45 | |
大媽帶愛兒睇急症「打尖」不果竟打護士!網民怒罵:打人當食飯?

近日香港經歷流感高峰季,不少醫院都嚴重爆滿。所以,各界都呼籲市民一有病徵,可以先去診所睇私家醫生,否則到醫院睇急症室還真是有排等。然而今晨,一名持身份證但帶濃烈內地口音的大媽,因爲要求急症室醫生「打尖」治療其兒子不果,竟然出手打護士,最終被警員以涉嫌襲擊拘捕。

【相關報道】

【相關報道】

據指,41 歲女子在淩晨 3 時左右帶 7 歲的兒子到旺角廣華醫院急症室求醫。她的兒子有喉嚨痛等症狀,分流後被指「不屬於緊急」,所以需要慢慢等候。不過,這名女子其後多次擅自走入診療室大吵大鬧,要求醫生優先為他的愛兒進行治療。一名護士上前勸說解釋,指會盡量作出安排。然而這名女子就突然發惡,出手將護士推跌落地。護士墮地後手部受傷,駐院警員其後以「涉嫌襲擊」拘捕涉案女子。

很多網民都怒說:「當自已太上王,就算睇私家,都要排隊」、「就係呢啲垃圾加重左大家嘅工作量」、「喉嚨痛就去診所睇啦,排乜鬼急診?」、「跟住就話香港無樣好,早知系咁唔落嚟吖」、「每日 150 個新移民的結果」、「前線人員已經做到死死下,總攪咁多事出黎」、「每日重批百五個 mainland 來港!荒誕的政策」、「咁高貴就去私家啦」、「佢個仔病大_哂呀,其他人唔係人呀,痴_線」、「太過分和無恥」、「普通感冒睇私家喇。左_住晒」、「打人當食飯。佢地好平常,還覺得香港人多餘」、「只怪香港政府無能!」、「就算你有錢睇私家醫院,都係按緊急至非緊急情況應診㗎啦!」、「點解愈黎愈多大陸人打香港人,不知所謂」、「對於冇素質應該要比啲教訓!」香港的前線醫護人員,辛苦了!

【熱門報道】

【熱門報道】

Source:HKET

Page 1 of 14