病人分享醫院逼爆情況吸數千嬲!病人嘆:慘過難民營

| shiuhk | 28-01-2019 14:49 | |
病人分享醫院逼爆情況吸數千嬲!病人嘆:慘過難民營

醫院人手、土地短缺問題嚴重,加上近日流感高峰期,不少醫院都陷入「超額逼爆」的情況。所以,近日前線醫護人員、醫生都接連站出來希望政府能推出實際措施處理,可惜政府的處理手法就似乎沒有得到市民認同。有病人近日就親身分享住院逼到爆的經歷,感嘆:「慘過難民營」。一衆網民亦身同感受,瘋狂給嬲!

【相關報道】

【相關報道】

有網民在 Facebook 專頁「香港突發事故報料區」出帖,親身分享伊利沙伯醫院內科病房的情況。從照片可以見到,内科病房顯得十分擠逼,有空位的地方都放了病床,病人跟探病的家屬堆在一起,好生「熱鬧」。樓主解釋,一個內科病房本來有 10 張床,而僅餘的走廊位卻亦硬塞了 2 張床,結果根本「行都行唔到入去」。所以,送飯的姐姐就索性把飯放外面就走了。樓主不禁感嘆,這種情況「慘過難民營」。

病人分享醫院逼爆情況吸數千嬲!病人嘆:慘過難民營

很多網民見狀都給出傷心以及嬲嬲的 Emoji,只是一天時間帖文就得到 6 千個心情,當中有一半是「傷心」,而「嬲嬲」都有差不多 2 千個。有網民憤怒留言說:「人地理得你死咩,啲錢寧願拎去幾千億咁進貢」、「香港地無錢就係食得屎」、「病人仲慘過難民」、「醫生同病人都係禁慘」、「識得一日 150 個,但唔識乜嘢叫配套!」、「叫高官入住病房大房親身體驗一下」、「繼續支持醫䕶人員鬧爆」、「無咩事都唔好去醫院,有病可以診所搞掂就診所」、「親眼見過,真是慘,點解政府唔諗辦法解決呢」、「就系要佢爆,爆完可以引內地專材」、「搵歌星打下氣囉」、「_街政府攞錢去填海都唔益市民」、「叫啲高官落來幫手,唔係感受唔到」、「多謝起咁多大白象、膠鐵」、「這是戰地醫院嗎?」、「一國兩制的悲哀」、「多得每日人囗急增,香港冇啦」、「唔係床位唔夠,喺醫院唔夠」、「垃圾政府,漠視民生」不禁感嘆,政府究竟什麽時候才能採取實際措施改善呢!

【相關報道】

【相關報道】

Source:香港突發事故報料區

Page 1 of 14