網民批評推 BB 車上扶手電梯罔顧安全!父母反指健全人士佔用升降機

| Siu Yeung | 24-01-2019 21:31 | |
網民批評推 BB 車上扶手電梯罔顧安全!父母反指健全人士佔用升降機

有小孩的父母,當中不少人都買一架 BB 手推車。雖然可減輕父母身體上的疲累,但有時也會有些不便,例如有些地方可能不宜使用 BB 車。日前,有網民向 facebook 專頁「生仔要考牌系列」投稿,指「點解 d 人咁鍾意推 bb 車上扶手電梯?」,並批評這些父母罔顧安全,累人累己。

【網絡熱話】

投稿的網民沒有具體講述時間和地點,但附有一張不屬「案發現場」的相片,指在繁忙時間看到一家三口,推載有小孩的 BB 車上扶手電梯。網民表示已告訴對方,應該乘搭升降機,不過對方似乎裝作不到。網民質疑:「唔好話對你 bb 危險啦,如果唔好彩突然故障急停你扶唔實企唔穩,後面 d 人點算?你當以前家樂福咩,手推車可以 kick 實係條扶手電梯咩,你咁都得,咁不如容許推埋輪椅上電梯啦。」

不過事件還未完結,網民指他們到達時,父母推不到 BB 車,差一點便反車。站在他們後面的人,似乎已料到有可能出現這情況,並一直退後。最後他們一家三口順利到達,但網民驀然發現,原來小孩已懂得在地上走路,再質疑:「咁點解唔摺起架車,同個小朋友行樓梯呀?!真係好憎呢 d 尊貴乘客漠視安全既行為!累人累物!」

至於網民方面,反應偏向兩端,不少人反而指責「不如問下手腳健全又要搭𨋢果班人」、「推 bb 車是原罪」、「有得揀邊個想要小朋友冒險?我真係試過推住 bb 車等 lift 等咗 9 個字先上到。唔係前面多人排,而係一有 lift,成堆本地人 + 蝗起側面衝哂入 lift」等,不過也有網民認同樓主,指這些父母「你睇幾多人生仔未考牌,世界要圍住我轉」、「淨係見過有商場扶手電梯俾 BB 車整爛,搞到人哋成個月冇扶手電梯用」、「無 lift 搭,父母係有選擇權用其他方法嘅,而對父母揀咗呢個方法,最好都係抱住 bb 摺起架車,對 bb 對其他人都安全啲」等。

無論如何,不論香港還是其他地方,都有 BB 車在扶手電梯發生的意外,父母宜小心留神。至於港鐵等公司,通常會提醒乘客,攜帶嬰兒車及其他大型行李時應使用升降機。

【網絡熱話】

【網絡熱話】

Source:生仔要考牌系列

Page 1 of 14