【婆媳糾紛】搬入男友公屋力數未來奶奶多宗罪!網民劣評港女公主病

| Siu Yeung | 24-01-2019 16:51 | |
【婆媳糾紛】搬入男友公屋力數未來奶奶多宗罪!網民劣評港女公主病

婆媳糾紛,是不少人都遇到的問題,本來家家有本難念的經,有時也不易說清。不過早前一名港女的分享,則引來網民一致劣評。在 Instagram 的一個感情分享平台,一名港女便投稿,指計劃跟男友結婚,並搬進未來奶奶及男友的公屋,但力數奶奶多宗「罪」,最後反被網民群起指責,認為她有公主病。

【網絡熱話】

該名港女表示,已跟男友拍拖 5 年,決定搬入他住的公屋,計劃結婚。她除了認為公屋「污糟」外,又稱跟未來奶奶存在問題,並請教網民:「我覺得應該有好多人面對緊呢個問題,可能會有咩解決方法,我唔想臨結婚先分手,我都唔細 30 歲啦。」

港女表示有時會出夜街,大概凌晨 1 時左右才回家,之後會沖涼洗頭。未來奶奶則跟她的男友表示,深夜吹頭最好不要用強的風力,因為較吵。港女批評:「咁我都要吹頭架?!唔吹頭會頭痛架嘛!!你唔中意我噪醒你咪直接的同我講囉。又要俾男朋友知。」

港女又提及另一件事,指未來奶奶經常常煲涼茶,但因沒落糖,所以港女不願飲,便藉口「寒底」會暈推搪。之後未來奶奶開始少煲涼茶,就算煲了,也不再叫港女飲。之後港女又稱,因要趕公司 project,便拿家裏的花旗蔘沖飲提神。後來未來奶奶看到她喝花旗蔘,便提醒她花旗蔘偏涼,不宜飲太多,並提及一些中醫理論,會對脾胃不好。不過港女卻認定:「你驚 d 貴野我飲咗啫?!定之前我唔飲佢 d 涼茶,佢記住。」後來她跟男友提及此事,男友則用 Google 搜索,力證花旗蔘的確偏寒涼。最後港女覺得被「夾攻」,但又覺得男友好不想分手。

這段帖文之後分別流傳到連登及 facebook 等,網民幾乎一致劣評港女,留這包括:「不知所謂,真係櫈你男友同佢阿媽慘,你儲定錢俾自己將來孤獨養老吧啦!!公主病真係人見人憎」、「可能佢真係當咗人地阿媽係佢阿媽」、「伯母值得更好嘅未來新抱,睇到我笑咗出聲」、「第一正常 d 老人家偏早訓覺,兼且有 d 人失眠易醒,洗頭建議你聽朝洗,第二你未來奶奶對你幾好,記得你寒底,好心提醒你啫,你諗太多」、「 分手啦唔好害人」、「三十歲人重覺得花旗蔘係貴野就知佢冇知識啦」、「識著妳咁嘅港女,妳條仔同佢老母好可憐」等。

【網絡熱話】

【網絡熱話】

Source:couple.murmur

Page 1 of 12