【關愛共享計劃】派 $4000 申請表今日有得拎!網民閙爆:手續麻煩搏人唔攞(附申請攻略)

| shiuhk | 21-01-2019 12:20 | |
【關愛共享計劃】派 $4000 申請表今日有得拎!網民閙爆:手續麻煩搏人唔攞(附申請攻略)

「財爺」去年宣佈的「派 $4,000 蚊」計劃今日終於開始派發申請表。由 2019 年 1 月 21 日開始,市民可以從不同渠道取得派錢申請表。然而要全取 $4000 並不容易,首先要知道自己是否合符申領資格按此看申領 6 大條件;再者申請過程認真麻煩,市民必須郵遞或親身提交書面申請,而且須準備多份個人資料副本按此看詳細申請教學,不少網民質疑政府想以煩複的申請過程嚇怕申請者,「搏人唔攞」!

【相關報道】

【相關報道】

在高登討論區中,有巴打質疑 $4000 的申領手續這麽複雜,根本就是不想大家申請:「比個四千都_街個人」、「有可能到死不收到錢,因為審查需時 77 天」、「難關重重,庫房存款已經上繳孝敬曬俾_爺,所以連港人應得四千蚊都唔想俾」、「三億行政費,可以買到幾多罐午餐肉?行政費中間有冇落格?」、「規矩多仲話有幾多人受惠,根本都係假」、「仲成日笑澳門,香港派錢都派得 Seven 過人」、「仲煩過交稅」、「唔想派啫」、「政府就係想你唔申請」、「完全魚蛋理論:我唔係要我好易囉到,係要你地班 Hi Hi 都囉唔到仲要搞勁自己!」

所以,有巴打甚至嬲嬲地表示:「要定唔要自己決定」、「有少少骨氣既就咪攞,手續煩到」、「咁麻煩廢事申請」、「申請咁嘅錢,簡直侮辱自己!」不過,亦有巴打留言呼籲大家點煩都要攞:「大家記得幾麻煩都要攞,唔好再蝕俾人」、「點都要填,唔填就俾班_街官任攞,_街政府」、「無用都要攞」、「有資格唔攞就比政府倒落咸水海」、「攞到一定攞,唔攞咪又係推落大白象」、「夠資格一定要申請!」要不要攞 $4000,大家就要自己衡量了。

【相關報道】

【相關報道】

Source:Hkgolden

Page 1 of 12