學生快餐店霸檯打機 普通話粗口橫飛滋擾食客

| Siu Yeung | 17-01-2019 20:14 | |
學生快餐店霸檯打機 普通話粗口橫飛滋擾食客

不論成人還是學生,現在幾乎人人手機不離手吧?日前,一位網民在大埔某間麥當勞,拍到約 10 名學生霸佔餐桌約兩小時玩手遊,期間更不時以普通話大聲說粗口,好些食客都覺得十分滋擾。

【網絡熱話】

日前一位網民,分拍了一張相片及一條影片,上載至 facebook Tai Po 大埔群組。帖文表示中午時間有一大班中學生,佔了麥當勞 7 成座位:「食完嘢坐陣玩一陣傾下計唔係問題,重點係佢哋檯竟然係放緊早餐,我果時 1 點半左右 即係佢哋至少霸咗係到 2 個鐘。」

網民還指他們不時大聲叫囂,粗口橫飛,希望學校可以好好管教下學生,不要將餐廳變成網吧。從其影片還可聽到,學生不時以普通話高呼︰「我 X 你媽的」、「我 X」。至於其他網民,大部份人都不認同學生的行為,留言包括:「成班新香港人,仲系大陸質素」、「新達果間都差不多情況,幾乎清一色講普通話」、「香港未來人口靠呢班棍頭,真係死得」、「想知邊間學校出咁多電競選手咁厲害」等,不過也有人認為問題不大:「我就覺得好正常喎唔係去邊呀」、「十幾年前嘅自己咪又係咁_樣」。

【網絡熱話】

【網絡熱話】

Source:Tai Po 大埔

相關文章

Page 1 of 11